Dia Escolar de la No violència i la Pau (DENIP)

El passat dilluns 30 de gener es va celebrar el dia de la Pau a l’escola.
A la classe vam parlar de la Pau, el que significa, com la veiem, com voldríem que fos, etc i cada nen i cada nena va escriure i dibuixar en un paper un desig de pau que després vam enganxar en unes lletres gegants que formaven la paraula PAU i un colom, símbol de la pau.
Després del pati ens vam quedar tots a fora i van venir els de pàrvuls al pati dels grans, on vam reflexionar sobre el dia de la pau i vam ballar tots plegats la cançó de la felicitat que els nens i nenes de P-5 ens van ensenyar a ballar.
Per acabar es va penjar el mural amb les lletres fetes entre tots i el colom a la façana de fora l’escola, però com que la tramuntana ha decidit visitar-nos durant aquests dies, finalment l’hem penjat a l’escala .