La Meteorologia-3r

El dimecres, dia 30 de gener, tots/es els nen/ses de 3rA i B, van fer una activitat conjunta sobre el cicle de l’aigua amb referència a la meteorologia, amb el pare de l’Aina Pineda, meteoròleg de professió.

Va presentar un Power Point sobre el tema, amb l’explicació de diversos aspectes que els van interessar molt. Els/les alumnes van formular preguntes preparades prèviament i per finalitzar, van fer una activitat pràctica sobre la predicció del temps.

Agraïm molt la seva col·laboració.

Algunes de les preguntes que van preparar: Com es produeixen els llamps?. I els trons?.  Com és que l’aigua de la pluja no cau de cop?. L’aigua de la pluja és potable?. En què consisteix la teva feina?. Com es formen els tornados?. Com es formen les tempestes?.