SORTIDA DELS INFANTS D’EDUCACIÓ INFANTIL A LA SALUT

Ja ha arribat el dia tan esperat!!! Tots els nens i nenes d’Educació Infantil hem fet la nostra sortida sostenible a la Salut( dins de la Setmana Temàtica)
Hem sortit de l’escola i xino-xano hem anat pujant, gaudint del camí i de tot el que hem pogut observar.
Un cop hem arribat a l’ermita de la Salut hem jugat a fer cabanes, a fer curses, al pica-paret, a investigar i observar amb les lupes…i fins i tot un grupet d’esportistes han pujat fins al Puig Madrona.
Després de dinar hem compartit la melmelada de poma que vam elaborar la setmana passada: Boníssima!!!
I abans de tornar a l’escola hem pogut entrar a l’ermita i fruir de les meravelles de l’art romànic.
Hem viscut un dia molt bonic, hem compartit un munt de coses i hem tornat contents i satisfets d’haver organitzat, entre tots i totes, una sortida respectuosa amb el nostre entorn.
Mireu quines fotos!
FOTOS DE LA SALUT

Aquest article ha estat publicat en TOTS I TOTES. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.