SETMANA DE LA CIÈNCIA

La setmana pasada va ser la setmana de la ciència a l’escola! Aquest any l’hem dedicat a la meteorologia.

Durant tota la setmana vam dedicar una estona al dia a pensar i descobrir moltes coses sobre meterorologia: L’arc de Sant Martí, la pluja i el vent. Els nens i nenes de P5 van explicar als nens i nenes de P3 i P4 com funciona la nova estació meteorològica que tenim al pati . I un científic ens va venir a explicar moltes coses sobre el vent i els núvols!

Alguns tallers els vàrem fer barrejant-nos nens i nenes de P3, P4 i P5! Hem pogut aprendre molt els uns dels altres!

Al vestíbul de l’escola podeu trobar una petita mostra del que hem treballat i aquí us deixem algunes de les imatges!

Aquest article s'ha publicat dins de ELS MENUTS DE P3A, ELS MENUTS DE P3B, ELS MENUTS DE P4A, ELS MENUTS DE P4B, ELS MENUTS DE P5A, ELS MENUTS DE P5B, TOTS I TOTES i etiquetat amb , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.