DRAC BOIG

Per acabar aquesta setmana tant dura de feina, els nens i nenes de P-4 ens hem preparat una recompensa amb ajuda de les nostres mestres, el Lluís i la Lídia.
Durant la setmana ens vam fer les nostres monedes per poder comprar les entrades i les crispetes i un moneder per poder guardar-les (decorat a l’última moda de gomets!!!!!!!!!!!).
També vam fer les entrades, feina que ens va costar una mica més!!!!!!!
El divendres al matí vam fer les crispetes a la classe amb el microones de l’escola. Fet que ens va cridar molt l’atenció.
A la tarda ja ho teníem tot preparat, només faltava que algú ens vengués les entrades i les crispetes, i molt amablement es van oferir la Lídia i el Lluís que ens van ajudar a donar-li sentit a la nostra sessió de cine.
Amb moltes ganes i il·lusió vam passar una tarda de cine!!!!!!

Aquest article s'ha publicat dins de ELS MENUTS DE P4A, ELS MENUTS DE P4B i etiquetat amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

2 respostes a DRAC BOIG

1. Familia Barrón Palicio diu:

Genial!!! que idea más divertida!!! A Iria le ha encantado todo. Y gracias por las fotos, nos ayudan a compartirlo con vosotros.

2. Familia Laguna Pineda diu:

Felicidades. Que iniciativa más bonita. Da gusto ver las fotos, casi se puede oler las palomitas. No ha faltado nada. Muchas gracias por ofrecernos la posibilidad de compartir esta actividad.