És l’hora dels adéus.

Tot el que comença ha d’acabar. Ja fa uns quants mesos que vam deixar enrere les vacances d’estiu per tornar a l’escola amb els mestres i amics. Ens semblava que el curs es faria molt llarg i que encara hauríem d’esperar molt per tornar a gaudir del descans i el temps lliure, però gairebé sense adonar-nos ja hem acabat les classes i ens acomiadem dels llibres, les pissarres i tooooots els exàmens que ens han fet sofrir tant (o no!).

Això sí, abans de marxar ens ajuntem tots els alumnes i mestres per unir les nostres mans i desitjar molta sort als companys que marxen a l’institut i també acomiadar-nos fins l’any que ve dels amics que esperem tornar a veure desprès de les vacances.

Bones vacances. Recupereu energies que el curs vinent hem d’estar frescos com una rosa!

One thought on “És l’hora dels adéus.

1. yasmina

🙁 k mal k nos vayamos :'( exare de menos a la escuela y sobre todo los profes