RECOMANACIONS D’ESTIU

Temps de vacances, temps educatiu

El curs ja s’ha acabat, arriba l’estiu i, per tant, el temps de vacances. Temps per descansar, gaudir —amb els amics o en família—, i també per aprendre, ja sigui reforçant els aprenentatges o descobrint coses noves. A l’estiu hi ha temps per a tot i és bo que ajudeu els vostres fills I filles a planificar-lo i a treure’n el màxim profit.

  • Estiu, temps de família. Les vacances són un espai idoni per compartir experiències en família. És important que feu activitats amb els vostres fills i filles, dediqueu temps a escoltar-los, parlar amb ells i conèixer-los millor.
  • Estiu, temps per aprendre.  Les vacances són prou llargues per dedicar també un temps a reforçar els aprenentatges escolars o fer activitats que els ajudin a consolidar els continguts que han treballat durant el curs. Molts centres preparen deures d’estiu amb exercicis de repàs o reforç amb l’objectiu que els vostres fills consolidin aprenentatges i estiguin preparats per a l’inici del nou curs.

Deixa un comentari