Temps de vacances, temps educatiu
El curs ja s’ha acabat, arriba l’estiu i, per tant, el temps de vacances. Temps per descansar, gaudir —amb els amics o en família—, i també per aprendre, ja sigui reforçant els aprenentatges o descobrint coses noves. A l’estiu hi ha temps per a tot i és bo que ajudeu els vostres fills I filles a planificar-lo i a treure’n el màxim profit.
- Estiu, temps de família. Les vacances són un espai idoni per compartir experiències en família. És important que feu activitats amb els vostres fills i filles, dediqueu temps a escoltar-los, parlar amb ells i conèixer-los millor.
- Estiu, temps per aprendre. Les vacances són prou llargues per dedicar també un temps a reforçar els aprenentatges escolars o fer activitats que els ajudin a consolidar els continguts que han treballat durant el curs. Molts centres preparen deures d’estiu amb exercicis de repàs o reforç amb l’objectiu que els vostres fills consolidin aprenentatges i estiguin preparats per a l’inici del nou curs.
RECOMANACIOND’ESTIU:
Ed. Infantil: DOCUMENT
1r: DOCUMENT 1/DOCUMENT 2/DOCUMENT 3/DOCUMENT 4/HORARI
3r: DOCUMENT
4t: DOCUMENT
5è: DOCUMENT
6è: DOCUMENT 1 /DOCUMENT 2
Deixa un comentari
Heu d'iniciar la sessió per escriure un comentari.