COMIAT DE 6è – PROMOCIÓ 2021

El passat dimarts dia 22 de juny va ser l’últim dia de curs. Van ser moments especialment emotius pels nois i nois de 6è. Abraçades, discursos, cançons, coreografies, bons desitjos i molta emoció recordant tots els moments viscuts a l’escola en el seu acte de comiat.

Us desitgem moltíssima sort en aquesta nova etapa que esteu a punt de començar!
Us portarem al nostre cor per sempre!

Encara no heu vist el videoclip d’ABBA que ens han regalat els alumnes de 6è?
Ha quedat preciós! Moltíssimes felicitats als nois i noies de 6è. Agraïments especials al Joan Luque per la gravació i edició de vídeo i al Juanma Sánchez per la gravació i edició de l’audio; Moltes gràcies també a totes les persones que l’han fet possible! Esperem que us agradi!

I per últim un vídeo resum de la promoció 2021 amb alguns dels moments emotius i divertits viscuts a l’escola. Val molt la pena. No us el perdeu! Edició de vídeo: Cristina Salazar.

FEM DANSA 2021 (1r i 2n)

Els alumnes de 1r i 2n de primària de les escoles d’Argentona han participat enguany en una nova edició del Projecte Fem Dansa 2021 respectant totes les mesures de seguretat.
Moltes felicitats a tots els balladors i balladores!!!

Lloc: Camp de Futbol d’Argentona / Dia: Dimarts 8 de juny de 2021.
Presentació: Laida Tanco (Factoria Mascaró). Amb el suport de l’Ajuntament d’Argentona.

CONCERT 4 CORDES “A CAU D’ORELLA” (3r, 4t i 5è)

El passat dijous dia 10 de juny els grups de 3r, 4t i 5è que participen al Projecte 4Cordes ens van oferir el concert acústic a la Font Picant “A cau d’orella“. Aquesta actuació ha servit de cloenda per un curs diferent, però en el que hem pogut tirar endavant i consolidar el nostre projecte musical més gran: El 4Cordes!
Aprofitem per agraïr-vos a tots i totes la vostra implicació i energia positiva en totes i cadascuna de les classes, activitats, vídeos, concerts… Continuem creixent junts i que no pari la música!!!

PUBLICACIÓ LLISTA ASSIGNACIÓ DEFINITIVA PREINSCRIPCIÓ CURS 21-22

07/06/2021 – Publicació llista assignació definitiva al centre, llista d’espera i llista de preinscrits al centre en primera opció.

Alumnes assignats al centre amb indicació de la primera petició

Alumnes preinscrits al centre

Publicació de la llista d’espera del centre

VEUS COM CANTO? 2021 (2n)

El Projecte Veus Com Canto? es tracta d’una iniciativa que va néixer fa més de 10 anys amb el nom de Musiquetes per la Bressola, per donar suport a les escoles catalanes de la Catalunya Nord.
A 2n de primària es treballen diverses cançons tradicionals catalanes, que formen part d’una cantata. El passat dimecres dia 2 de juny es va dur a terme el concert final amb la música en directe del grup maresmenc La Coixinera. Agraïments a tothom que ho ha fet possible i enhorabona als cantaires.              Va ser un concert molt bonic!

LLISTAT ENDREÇAT PER BAREM PREINSCRIPCIÓ 21-22

07/05/2021 – Publicació de la llista de preinscrits ordenada per barem i número de sorteig LLISTAT ENDREÇAT PER BAREM

NÚMERO DE DESEMPAT PREINSCRIPCIÓ 21-22

05/05/2021  El 69.448 és el número de desempat per a la preinscripció escolar 2021-22, un número escolllit aleatòriament al Departament d’Educació. Serveix per ordenar les sol·licituds per obtenir una plaça d’educació infantil de segon cicle i primària per al curs escolar 2021-22. Un cop ordenades les puntuacions, la llista amb les assignacions es publicarà aquest divendres, 7 de maig.

BAREM AMB PUNTUACIÓ RESOLTES LES RECLAMACIONS PREINSCRIPCIÓ 21-22

30/04/2021 – Publicació de la llista de sol·licituds amb puntuació un cop resoltes les reclamacions. Podeu consultar el llistat en el següent enllaç:

LLISTAT BAREM RESOLTES LES RECLAMACIONS

TALLERS SANT JORDI ED. INFANTIL

Els nostres petits s’ho van passar molt bé el dia de Sant Jordi fent tallers i activitats  divertides.

TALLERS SANT JORDI 2021 I BIBLIOPATI ED. PRIMÀRIA

Els infants de primària van passar el matí fent diferents activitats de Sant Jordi. Després van compartir estones de lectura al pati.

Va ser un matí ben divertit i diferent!