CONCERT DE NADAL 2018

Queden pocs dies per acabar el primer trimestre i amb ell arriba el tradicional Concert de Nadal. Un agraïment a totes les persones que ho han fet possible: Els cantaires, músics, presentadors, famílies, mestres, tècnics de La Sala. Moltes gràcies a tothom, un concert magnífic. Felicitats artistes!!! Bones Festes!

CALENDARI D’ADVENT

Comença el mes de desembre i a l’escola Les Fonts ja tenim preparats els Calendaris d’Advent. A les aules, és una activitat plena de sorpreses, lectures, dites, poemes i reflexions per compartir plegats.

APADRINAMENT LECTOR 4t i 2n

Ahir a la tarda es va iniciar l’activitat “Apadrinament lector” entre l’alumnat de 4t i 2n.
Han començat ben motivats i il.lusionats!!!S’han trobat a la biblioteca i han fet la lectura del conte tradicional “Les 7 cabretes”.

CONCERT DE SANTA CECÍLIA 2018

El 22 de novembre hem cel·lebrat a l’escola Santa Cecília, en honor a la patrona de la  música i als músics. Enguany els principals protagonistes han estat els alumnes de 3r i 4t que ens han ofert un concert del Projecte 4CORDES. Han participat també altres alumnes amb els seus instruments i el resultat ha estat un concert molt variat i amb molta qualitat. Esperem que gaudiu dels vídeos. Moltes felicitats artistes! Visca la Música!!!

DANSES DE LA CASTANYADA 2018

FESTA DE LA CASTANYADA 2018

BENVINGUDA AL NOU CURS 18-19

Benvolgudes famílies,

Estem a les portes d’un nou curs escolar.

A les portes d’ una oportunitat per a construir, per a aprendre, per a créixer,… perquè un nou curs és una pàgina en blanc. Escriure en ella, i fer-ho amb bona lletra, és una experiència col·lectiva que ens convoca a tots.

Com a directora, i en nom de tot l’equip de mestres, us dono la benvinguda al nou curs 18-19 esperant que ens sigui profitós.

Cordialment,

Susana Ortega

BON ESTIU!

Tot l’equip de mestres i personal de l’Escola Les Fonts d’Argentona us volem desitjar molt bon estiu. Sigueu feliços, jugueu, viatgeu, llegiu i gaudiu del bon temps! Bones vacances!!

COMIAT DE 6è

Els darrers dies de curs son moments molt especials pels alumnes de sisè. És el final d’una etapa i revivim records i sensacions viscuts a l’escola. amb els millors desitjos, tots els alumnes i mestres de l’escola vam interpretar conjuntament la cançó “Que tinguem sort” de Lluís Llach. Va ser molt emocionant!