JORNADES ESPORTIVES 2021

Amb motiu de la celebració del dia mundial de l’activitat física i l’esport que se celebra anualment cada 6 d’abril, hem programat un seguit d’accions a l’Escola per tal de promoure la pràctica de l’activitat física saludable durant aquests primers dies del 3r trimestre.

La setmana del 6 al 9 d’abril, cada cicle realitzarà una “Jornada esportiva” al llarg de tot un dia. Aquell dia caldrà portar roba adequada per a la pràctica d’activitat física. Durant aquesta jornada s’organitzaran diferents activitats segons el nivell (zumba, esports de grup, jocs motrius, jocs d’habilitat…). Aquesta setmana la sessió d’Educació Física es substituirà pel dia que es fa la jornada esportiva.

Les dates de les jornades esportives són les següents:

JORNADA ESPORTIVA 1r, 2n i 3r: dimarts 6 d’abril

JORNADA ESPORTIVA Ed. Infantil: dimecres 7 d’abril

JORNADA ESPORTIVA 4t, 5è i 6è: divendres 9 d’abril (per qüestió d’espais, l’alumnat de 4t farà la jornada esportiva al Poliesportiu d’Argentona).

OFERTA INICIAL DE PLACES CURS 21-22

En aquest enllaç podreu consultar l’oferta de places del nostre centre pel curs 2021-22.

ENLLAÇ REUNIÓ PORTES OBERTES VIRTUALS

JORNADA PORTES OBERTES VIRTUALS 2021

Benvolgudes famílies,

Voleu conèixer la nostra escola? Totes les persones que en formem part, tenim moltes ganes de convidar-vos i ens faria molta il·lusió que participéssiu a la nostra jornada de portes obertes que tindrà lloc de manera virtual el proper DIJOUS 11de MARÇ, a les 17’30 hores a través d’una videoconferència per Meet.

Us demanem que, si esteu interessats i interessades en participar, ompliu el formulari. Ompliu-lo amb les vostres dades personals i si us volten pel cap aspectes, dubtes i preguntes, tant sols cal que les plantegeu per tenir-les en compte a l’hora de realitzar la presentació virtual i poder resoldre allò què voleu conèixer.

Per accedir al formulari cliqueu sobre la imatge:

Definició d'ordinador - treball ordenador

Una vegada recollida tota la informació de les persones que vulgueu assistir-hi, us enviarem un correu amb un enllaç el mateix dia per poder donar-vos accés a la trobada!

Si voleu anar fent via, us convidem a donar un tomb per la nostra web, entreu al nostre canal de Youtube, al nostre compte de Twitter…! Feu el tafaner i tafanera i endinseu-vos en tot allò que fem a l’escola: les activitats, els tallers, els projectes que es realitzen… Recordeu, també, visualitzar la nostra presentació de l’escola.

Animeu-vos! Sereu molt benvinguts i benvingudes!

DIMECRES DE CENDRA 2021

El Carnaval 2021 ja s’ha acabat! Amb l’ajuda de les classes de 5è, el Dimecres de Cendra vam enterrar la sardina amb llàgrimes als ulls i vam donar la benvinguda a la Vella Quaresma. Et trobarem molt a faltar Carnestoltes, fins l’any que ve!

“A la sorra del pati, que estarà ben escombrada
hi posarem la sardina i la deixarem ben enterrada”

Que comenci la Quaresma!

JORNADA PORTES OBERTES 2021

Benvolgudes famílies,

Compartim la CARTA INFORMATIVA realitzada en consens per totes les Direccions dels centres educatius d’Argentona (Escoles i Institut).

En aquesta carta trobareu informació relativa a les diferents accions de gestió i organització de les Jornades de Portes Obertes de tots els centres.

Les Jornades de Portes Obertes  no seran presencials. Cada centre farà difusió dels seus projectes educatius a través de les webs o blocs  i posteriorment farà una sessió virtual per atendre les inquietuds i dubtes que sorgeixin.

En aquestes sessions es donaran resposta a totes les preguntes que vulgueu fer-nos arribar en relació al Projecte Educatiu de Centre i el procés de preinscripció.

Data de l’actualització del bloc i webs de tots els centres: 1 de març de 2021

Data de la sessió virtual de la nostra escola: 11 de març del 2021

A la carta informativa, podeu consultar també les dates de sessions virtuals de la resta de centres.

CARNAVAL 2021 A PRIMÀRIA

CINQUÈ DIA DEL CARNAVAL 2021