CONCERT 5è CANTÀNIA “A” DE BROSSA

El passat diumenge 19 a la tarda es va realitzar el Concert Final de Cantania. “A” de BROSSA al Teatre Monumental de Mataró.
El nostres alumnes de 5è d l’escola Les Fonts van actuar conjuntament amb tres centres educatius de Mataró: l’escola GEM, l’Institut Escola Mar Mediterrània i Meritxell.
Moltíssimes felicitats artistes!!! Una experiència inoblidable han treballat de valent les cançons durant més de mig curs.
Agraïr a tothom que fa possible aquest projecte tan consolidat.
Moltes gràcies a tots i totes!

Falca publicitària 5è

Els alumnes de 5è han gravat una falca publicitària a la ràdio d’Argentona. Us deixem l’enllaç i recordeu que el Mercat Emprenendor es realitzarà a la Plaça Nova el pròxim divendres 24 de maig de 10 a 12. Us hi esperem!

Resultado de imagen de radio

Resultado de imagen de facebook

JORNADES ESPORTIVES DE 3r

El dimarts 14 de maig els alumnes de 3r vam assistir a les Jornades Esportives organitzades per les escoles Bernat de Riudemèia, Argentona, Sant Miquel de Cros i Les Fonts a les instal·lacions esportives municipals.
Vam participar uns 160 alumnes dels diferents centres i al llarg del matí vam practicar diferents jocs.

Va estar una jornada esportiva molt entretinguda i ens ho vam passar d’allò més bé!

CONCERT 4CORDES “EL DOFÍ I LA LLUNA”

Els alumnes de 3r i 4t que participen al projecte 4Cordes ens van oferir un concert preciós. El teatre La Sala es va omplir per escoltar la cantata “El Dofí i la Lluna” composada per Marta Canellas i Ferran Badal. Agraïr una vegada més, a tothom que fa possible aquest projecte. A l’equip de 4Cordes i Musicop, Equip de mestres de l’escola, l’Ajuntament d’Argentona, l’AMPA de l’Escola Les Fonts, al Teatre La Sala i totes aquelles persones que ens han ajudat d’alguna o altra manera. I sobretot, felicitar als nostres protagonistes. Els alumnes de 3r i 4t. Enhorabona per fer-nos gaudir i emocionar-nos amb la música!!!

PROJECTE “FEM DANSA!”

El passat dilluns 6 de maig es va celebrar la ballada final del Projecte “Fem Dansa” en la van participar els alumnes de 1r i 2n de Primària. L’acte va tenir lloc a la Plaça Nova d’Argentona i va comptar amb la participació de totes les escoles d’Argentona i l’escola Francesc Macià d’Òrrius. La trobada va estar tot un èxit, moltes felicitats als nostres dansaires!

CONCERT 4CORDES ” EL DOFÍ I LA LLUNA”

El proper divendres 10 de maig, els alumnes de 3r i 4t de Primària del Projecte 4Cordes realitzaran un concert a La Sala d’Argentona titulat “El Dofí i la Lluna”. Una cantata  de la Marta Canellas i el Ferran Badal. No us la perdeu!

CONCERT 4CORDES ALUMNES DE 3r AL SALÓ DE PEDRA

El passat divendres 26 d’abril els alumnes de 3r del Projecte 4Cordes van realitzar un magnífic concert al Saló de Pedra d’Argentona. Moltíssimes gràcies a l’Ajuntament, Musicop, l’Ampa per ajudar-nos a fer-ho possible. Gràcies a tots els familiars que vau venir i sobretot felicitar als nostres petits artistes. Enhorabona!

LA LLEGENDA DE SANT JORDI

TALLERS DE SANT JORDI i INTERCANVI DE LLIBRES 2019

A la Diada de Sant Jordi tota l’escola hem realitzat diferents tallers i activitats relacionades amb aquesta celebració. En el següents vídeos podreu veure una petita mostra d’aquests treballs. Esperem que us agradi!

CERTAMEN LITERARI DE SANT JORDI

Avui hem fet el lliurament de premis del certamen literari de la Festa de Sant Jordi. Enguany les propostes han estat dedicades a Joan Brossa en motiu del centenari del seu naixement. Felicitats als guanyadors i enhorabona a tots els participants. Bona Diada a tothom!