SANTA CECÍLIA 2020

Aquest diumenge dia 22 de novembre va ser Santa Cecília, la patrona dels músics.

A l’escola, no ens va passar per alt aquesta data tan assenyalada i, ahir dilluns, ens vam retrobar tots (en tres sessions diferents) a la pista per celebrar la diada.

La Paula Castells, mestra de l’escola, va delectar-nos amb la seva dolça i harmoniosa veu i ens va interpretar un repertori de cançons que ens van permetre, a petits i a grans, fruir i participar durant la seva actuació.

Va ser una  “artistassa” dalt de l’escenari i el més bo és que va poder comptar, a l’hora de cantar “la Bella i la Bestia”, amb la col·laboració improvisada d’en Joan Ramon.

Paula, ahir vam descobrir que tenim una estrella de la música entre nosaltres i  esperem gaudir d’aquesta teva aptitud en moltes altres ocasions.

GALERIA DE FOTOS:

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *