La Clika del Rusc

Dimarts passat els nens i nenes de segon vam participar a la cantata “La Clika del Rusc”, organitzada per la Casa de la Música de Terrassa. Durant el segon i el tercer trimestre hem treballat moltíssim per poder arribar a cantar totes les cançons. L’esforç va tenir la seva recompensa al teatre Principal. Va ser una experiència molt bonica! Avui n’hem parlat a classe i entre tots hem fet aquest núvol de paraules per descriure les nostres sensacions….

Homenatge de Google

Avui Google fa un homenatge al compositor alemany Johann Sebastian Bach per celebrar els 334 anys del seu naixement. Ho fa estrenant el seu primer doodle amb intel·ligència artificial.

Per a dissenyar aquesta app s’han analitzat més de 300 composicions de Bach amb l’objectiu que reconegui patrons de manera immediata. D’aquesta manera, els usuaris poden crear una melodia de forma molt senzilla i harmonitzar-la només fent un click.

Les creacions es poden compartir fàcilment a les xarxes socials. Us animeu? Feu click a la imatge per començar a gaudir d’aquest recurs.

CANTÀNIA (3ER)

Com cada any, el curs de tercer participa a l’activitat “Cantània”. Aquest curs la cantata es titula “A de Brossa” i és un homenatje a aquest gran artista que va ser Joan Brossa. Els nens i nenes de tercer de la nostra escola anirem a interpretar aquesta obra el dia 28 de maig a les 16:30 h a l’Auditori de Barcelona!

Ja estem assajant molt però encar tenim molta feina!!

A la pestanya de CANTÀNIA aniré penjant els videos per poder practicar les cançons.

Ens ha deixat un dels grans….

La setmana passada ens va deixar un dels grans dins del món de la música i la poesia, en Leonard Cohen. Un dels temes molt coneguts i, potser, un dels més bonics i emotius que va escriure va ser “Hallelluyah”, durant uns dies el podreu escoltar i us en deixo el video. Serà el nostre petit i modest homenatge a Cohen. DEP.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=YrLk4vdY28Q[/youtube]

Us deixo una altra versió del grup Pentatonix que val molt la pena!, és un grup vocal.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=LRP8d7hhpoQ[/youtube]