CANTÀNIA (3ER)

Com cada any, el curs de tercer participa a l’activitat “Cantània”. Aquest curs la cantata es titula “A de Brossa” i és un homenatje a aquest gran artista que va ser Joan Brossa. Els nens i nenes de tercer de la nostra escola anirem a interpretar aquesta obra el dia 28 de maig a les 16:30 h a l’Auditori de Barcelona!

Ja estem assajant molt però encar tenim molta feina!!

A la pestanya de CANTÀNIA aniré penjant els videos per poder practicar les cançons.

Ens ha deixat un dels grans….

La setmana passada ens va deixar un dels grans dins del món de la música i la poesia, en Leonard Cohen. Un dels temes molt coneguts i, potser, un dels més bonics i emotius que va escriure va ser “Hallelluyah”, durant uns dies el podreu escoltar i us en deixo el video. Serà el nostre petit i modest homenatge a Cohen. DEP.

Imatge de previsualització de YouTube

Us deixo una altra versió del grup Pentatonix que val molt la pena!, és un grup vocal.

Imatge de previsualització de YouTube

En el palau del rei de la muntanya (segon)

Ahira, els esquirols, vam fer una audició que es diu “En el palau del rei de la muntanya” de l’obra “Peer Gynt” (Edward Grieg). Vam veure que comença molt piano i va creixent, creixent…..fins que acaba molt fort. Ens ha agrada molt escoltar-la!

Aqui us deixo un parell de videos, el primer és un montatge d’escenes de pel·lícules de Disney amb la música de l’audició.

Imatge de previsualització de YouTube

El segon és un curt de dibuixos pensat per la música.