Chuck’s new clothes

These are the activities for “Chuck’s new clothes”.

Celebrating Easter

Find out how Easter is celebrated in the UK.

Decorate Easter eggs if you like it!

kids work out 2

Move and have a good time!

Easter time

Play this game and enjoy yourself!

5 Minute Move Kids Workout

Take some minutes to work out your muscles, watch this tutorial and try to do it.

Action words

Hi again, children! Try to remember these action words by doing them. Watch the video and move!!!

Do you have a pet? What’s your favourite animal?

SCIENCE

What do plants need to grow?

They need WATER, SOIL, SUN, SPACE and AIR.

Nou bloc per al Cicle Inicial

Benvolgudes famílies,

Cicle Inicial hem creat un nou bloc.

Esperem que sigui un espai on els nostres alumnes de primer i segon hi participin molt.

Per accedir al nou bloc, cal entrar en “Nou bloc de Cicle Inicial“, que es troba en el menú superior d’aquest bloc (veure la imatge 1).

Imatge 1:

A continuació, heu de clicar en l’enllaç que hi ha (veure la imatge 2).

Imatge 2:

Moltes gràcies i una cordial salutació.

EQUIP DE MESTRES DEL CICLE INICIAL

Action Songs for kids

These days you need to keep fit and refresh some English vocabulary. How about watching these videos and try doing the actions? Good luck!!!

SCIENCE:

Materials: Draw different objects or cut and paste some pictures of objects made of wood, glass, plastic, fabric and paper.

Sortida al Parc Natural del Montnegre i el Corredor

El passat dimarts 19 de novembre, els alumnes del Cicle Inicial i de Crespinell vam anar d’excursió al Parc Natural del Montnegre i el Corredor.

No les teníem totes a causa de la previsió meteorològica, però finalment vam poder gaudir de la sortida.

Un cop vam arribar al parc, el primer que vam fer va ser esmorzar, per agafar forces i fer tota la caminada.

Durant la passejada fins al santuari, vam trobar molts bolets per omplir els nostres cistells, sobretot apagallums i rovellons.

Els nostres alumnes van gaudir moltíssim de la sortida i van demostrar tenir les qualitats dels bons boletaires!!!!!

En acabar, ens vam dirigir de nou a la zona de pícnic per dinar i tenir un temps de joc lliure abans de tornar a casa.

A la pàgina “Multimèdia” d’aquest bloc us deixem unes quantes fotos perquè pugueu veure tot el que vam fer!!!!!

Celebrem la Castanyada

La tarda del 30 d’octubre, vam celebrar al Cicle Inicial i Infantil la festa de la Castanyada, fent un berenar amb fruits de la tardor preparats pels nostres alumnes.
Tots plegats vam poder gaudir dels diferents gustos, olors i colors dels plats que s’havien preparat a les diferents aules.
A 1r, vam tallar trossets de poma i vam decorar les estovalles per tal de guarnir la nostra paradeta.

Va tenir molt èxit i ens ho vam passar molt bé!!!!

Per a veure les fotos de la festa, accediu a l’apartat “Multimèdia” d’aquest bloc.