Un mag convidat!

Ahir vam gaudir d’uns trucs de màgia ben divertits! La Neus ens havia dit que el seu pare sabia fer màgia i ahir, va venir a fer-la a classe.

Ens ho vam passar molt bé!

Gràcies!

Podeu veure més fotos a l’apartat multimèdia.

Hem salvat un ocellet!

Avui a la classe de p3 hem viscut un moment molt emocionant! L’Almudena ha portat un ocellet que no volava, l’havia trobat al terra davant de l’escola. Hem fet un llitet per ell i l’hem batejat com “ALES”. De sobte….quan pensàvem que estava dormidet al seu llit, ha començat a volar per tota la classe, ha estat molt divertit! Com que hem vist que s’havia recuperat, hem pensat que l’Ales preferiria tornar a volar lliure i, ben contents, ens hem acomiadat d’ell.

Bona sort Ales!

Si consulteu l’apartat multimèdia trobareu l’enllaç a les fotos i un vídeo.

bty

EXPERIMENTEM A PSICOMOTRICITAT

Aquí us presentem unes sessions de Psicomotricitat on aprenem que amb qualsevol cosa podem jugar, experimentar i a la vegada aprendre amb la nostra imaginació i amb el joc simbòlic.

Recordeu que si voleu veure totes les fotos estan a la carpeta de mutimèdia.

La nit estrellada de Vincent van Gogh

Avui la Glòria, ens ha preparat una activitat que hem gaudit molt! Hem conegut el treball del Vincent Van Gogh i cadascú ha pogut fer el seu quadre de “La nit estrellada”.

Som uns artistes! Ho podeu comprovar a l’apartat multimèdia.

Gràcies Glòria per preparar una feina tan xula i fer-ho amb tanta il·lusió!

Volcans

Els elefants estem molt entusiamats aprenent coses dels planetes. Hem aprés que a Mart hi ha el volcà més alt del sistema solar.

A la classe hem experimentat i hem fet el nostre volcà.

Aqui teniu les fotos a l’apartat multimèdia.

Publicat dins de P5 | Deixa un comentari

Terra Lunar

Com estem treballant els planetes. Els elefants varem fer “terra lunar” com experiment.

Després com els astronautes de veritat vam fer les nostres petjades.

Us comparteixo les fotos a l’apartat multimèdia.

Treball per racons

Els ratolins i les ratolines vam gaudir d’una tarda de racons on ens ho vam passar genial!

Organitzar-nos així ens permet més flexibilitat, aprenem observant, manipulant, experimentant, creant i descobrint.

Us compartim les fotos a l’apartat multimèdia.

P3 visita la granja de Canpidelserra

Ahir els ratolins i ratolines, acompanyats d’alguns infants de Crespinell vam gaudir d’un dia genial a la granja-escola de Canpidelaserra.

Va ser una jornada especial i plena d’emocions! Vam passejar en carro amb la Pepa, i després, vam fer una visita guiada per tota la granja. Els monitors ens van tractar molt bé i ens van presentar al George, un porquet vietnamita que menjava enciam sense parar! La vaca Bela tenia una llengua llarguíssima que utilitzava per agafar el menjar que, ben valents, li donàvem amb les nostres mans! També vam perseguir les oques, acariciar els conillets i donar de menjar a les cabretes.

Ens va agradar tant que tornaríem demà!

A l’apartat multimèdia teniu més fotos de la sortida a la granja.

PSICOMOTRICITAT VIVENCIADA I JOC LLIURE

Aquí us presentem unes sessions de psicomotricitat vivenciades que han fet els alumnes de p3, p4 i p5. I us deixem una frase que sempre tenim en compte a l’hora de fer el joc:

“L’expressivitat motriu és la manera que cada nen té per manifestar el plaer de ser ell mateix, de construir-se d’una manera autònoma i de manifestar el plaer de descobrir i de conèixer el món que l’envolta”, B. Aucouturier.

KODAK Digital Still Camera

Sessions de psico a P5

Benvolgudes famílies,

Us deixem les fotos de les darreres sessions de psicomotricitat a P5. Esperem que en   gaudiu tant com nosaltres !!

Déu n’hi do quin fart ens hem fet de treballar però el millor de tot ha estat que ens ho hem passat súper bé !

Publicat dins de General, P5 | Deixa un comentari