SER JUTGE OLÍMPIC !!!

Fa uns dies, el Josep Maria, el tiet de l’Ona Berbel, va venir a fer-nos una visita a l’escola.

Ell, va ser jutge olímpic d’atletisme a les olipíades de Barcelona 92′.

Ens va portar alguns dels seus records: pins del CObi, la mascota de Barcelona, pins de corredors d’atletisme, una medalla, etc

Ens va explicar quina és la tasca dels jutges a les olimpíades, i vam descobrir que per cada feina hi ha un jutge diferent.

Ens va ensenyar un disc de llençador de disc, així com la pistola que utilitzen per sonar el tret de sortida a les curses.

Ens va encantar, i de regal, ens va convidar a fer curses al pati. Apretava la pistola per donar el tret de sortida, i al guanyador o guanyadora, de record, li va regalar la bala.

Va ser una tarda molt interessant i divertida.

Moltes gràcies Josep Maria.

IMG_1871 IMG_1879 IMG_1886 IMG_1893

2 comentaris a “SER JUTGE OLÍMPIC !!!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *