2 comentaris a “SOM LA CLASSE DELS PINTORS !!!

  1. HOLA PINTORS I PINTORES!!! UN NOM XULISSÍM.

    EM TROBAT UN BLOC DE DONES PINTORES, ENS SEMBLA MOLT INTERESSANT JA QUE LA MAJORIA D’AQUESTES ARTISTES VAN SER DESCONEGUDES A LA NOSTRA HISTORIA.

    EM VAIG A MIRAR SI TROBO ALGUNA PINTORA INTERESSANT!!!

    http://mujerespintoras.blogspot.com/

    ADÉU!!!

  2. Moltes gràcies famílies!

    Aquest bloc segur que és molt interessant! Ens el mirarem, segur!!!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *