FA UNS DIES VAM ANAR A VISITAR EL MUSEU DE L’AIGUA. ENS VAN ENSENYAR A TREBALLAR AMB ELS SENTITS.
ARA NOSALTRES A L’ESCOLA TAMBÉ HO CONTINUEM EXPERIMENTANT.


FA UNS DIES VAM ANAR A VISITAR EL MUSEU DE L’AIGUA. ENS VAN ENSENYAR A TREBALLAR AMB ELS SENTITS.
ARA NOSALTRES A L’ESCOLA TAMBÉ HO CONTINUEM EXPERIMENTANT.


Bon dia nens i nenes dels dolfins.
Amb el Daniel hem estat buscant per internet coses relacionades amb l’aigua.
Us eviem un link on podeu veure el Cicle de l’Aigua. Espero que us agradi.
http://www.xtec.cat/aulanet/ud/socials/penedes/flash/cicle_aigua.swf
Jesus pare del Daniel