L’AIGUA

FA UNS DIES VAM ANAR A VISITAR EL MUSEU DE L’AIGUA. ENS VAN ENSENYAR A TREBALLAR AMB ELS SENTITS.

ARA NOSALTRES A L’ESCOLA TAMBÉ HO CONTINUEM EXPERIMENTANT.

ad1

ad

Un comentari a “L’AIGUA

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *