EL XOP!!! Publicat el 24 març 2011 per malmeid2 LA SORTIDA ENS HA AGRADAT MOLT. ENS HEM DIVERTIT I APRÈS COSES DE LA VIDA QUOTIDIANA DEL CAMP.
HOLA DOFINS, COM ESTEU? VEIG QUE US HO VAU PASSAR MOLT BÉ PEL XOP! VAU VEURE LES GALLINES? POTSER AQUEST DIVENDRES A LA TARDA US FAIG UNA VISITA, QUE US SEMBLA? PETONS!
ummmm … quina compota més bona que vau fer! sou uns grans cuiners i cuineres. Felicitats dofins!
HOLA DOFINS,
COM ESTEU? VEIG QUE US HO VAU PASSAR MOLT BÉ PEL XOP! VAU VEURE LES GALLINES?
POTSER AQUEST DIVENDRES A LA TARDA US FAIG UNA VISITA, QUE US SEMBLA?
PETONS!