2 comentaris a “EL XOP!!!

  1. ummmm … quina compota més bona que vau fer! sou uns grans cuiners i cuineres. Felicitats dofins!

  2. HOLA DOFINS,

    COM ESTEU? VEIG QUE US HO VAU PASSAR MOLT BÉ PEL XOP! VAU VEURE LES GALLINES?

    POTSER AQUEST DIVENDRES A LA TARDA US FAIG UNA VISITA, QUE US SEMBLA?

    PETONS!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *