Un comentari a “A L’AUDITORI

  1. HOLA DOFINS,
    DONCS SÍ QUE SEMBLA DIVERTIT AQUEST ESPECTACLE! LA MEVA FILLA M’HA CANTAT UNA CANÇÓ D’UN GAT I UN GOS QUE ES FEIEN AMICS. COM ÉS POSSIBLE? ME LA CANTEU?
    UNA ABRAÇADA.
    MÒNICA

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *