ENS HEM DIVERTIT, ESCOLTAT, CANTAT I PARTICIPAT EN L’AUDICIÓ.
Un comentari a “A L’AUDITORI”
HOLA DOFINS,
DONCS SÍ QUE SEMBLA DIVERTIT AQUEST ESPECTACLE! LA MEVA FILLA M’HA CANTAT UNA CANÇÓ D’UN GAT I UN GOS QUE ES FEIEN AMICS. COM ÉS POSSIBLE? ME LA CANTEU?
UNA ABRAÇADA.
MÒNICA
HOLA DOFINS,
DONCS SÍ QUE SEMBLA DIVERTIT AQUEST ESPECTACLE! LA MEVA FILLA M’HA CANTAT UNA CANÇÓ D’UN GAT I UN GOS QUE ES FEIEN AMICS. COM ÉS POSSIBLE? ME LA CANTEU?
UNA ABRAÇADA.
MÒNICA