Un comentari a “APRENEM EDUCACIÓ VIAL JUGANT

  1. HOLA DOFINS!
    JA VEIG QUE US HO PASSEU MOLT BÉ APRENENT COSES DE L’EDUCACIÓ VIAL. DE QUÈ ES TRACTAVA EL JOC? EL KENAI I EL TONI FAN DE COTXES?
    UNA ABRAÇADA.
    MÒNICA

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *