HOLA DOFINS! JA VEIG QUE US HO PASSEU MOLT BÉ APRENENT COSES DE L’EDUCACIÓ VIAL. DE QUÈ ES TRACTAVA EL JOC? EL KENAI I EL TONI FAN DE COTXES? UNA ABRAÇADA. MÒNICA
HOLA DOFINS!
JA VEIG QUE US HO PASSEU MOLT BÉ APRENENT COSES DE L’EDUCACIÓ VIAL. DE QUÈ ES TRACTAVA EL JOC? EL KENAI I EL TONI FAN DE COTXES?
UNA ABRAÇADA.
MÒNICA