2 comentaris a “

  1. MARGA I TONI,

    MOLT BONICA LA BOLA DE FELICITACIÓ DE NADAL, JA L’HEM FICAT A L’ARBRE PER DECORAR-LO.

    DOFINS, DOFINES I SENYORETES BON NADAL I FELIÇ ANY NOU.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *