MARGA I TONI, MOLT BONICA LA BOLA DE FELICITACIÓ DE NADAL, JA L’HEM FICAT A L’ARBRE PER DECORAR-LO. DOFINS, DOFINES I SENYORETES BON NADAL I FELIÇ ANY NOU.
Bon Nadal dofins!!!
MARGA I TONI,
MOLT BONICA LA BOLA DE FELICITACIÓ DE NADAL, JA L’HEM FICAT A L’ARBRE PER DECORAR-LO.
DOFINS, DOFINES I SENYORETES BON NADAL I FELIÇ ANY NOU.