El divendres passat, la Sònia, la mare de la Clara, ens va venir a explicar la ciutat de Granada, on ells van anar de vacances en família, el 2013.
Granada es troba situada al Sud d’Andalusia. A l’hivern fa molt fred, però a l’estiu, fa moltíiiiisima calor.
Té monuments molt xulos, com l’Alhambra.
A Granada, igual que a la resta d’Andalusia, és típic menjar tapes acompanyades d’un bon vinet, una cervesa o un refresc ben fresc.
La Sònia ens va preparar dues tapes boníssimes.
Aviat portarem a casa el projecte i veureu quantes coses estem aprenent dels diferents llocs que ens venen a explicar.
Gràcies Sònia per haver vingut, i gràcies a la Clara per haver-la convençut.






