ORFEÓ

AVUI ALGUNS NENS I NENES, PARES I MARES HAN PASSAT UNA BONA ESTONA POSANT EN PRÀCTICA L’EXPRESSIVITAT CORPORAL I MUSICAL.

11

2

Un comentari a “ORFEÓ

  1. HOLA DOFINS,

    MEU VAIG PASSAR MOLT BÉ A LA REPRESENTACIÓ QUE VAU FER D’ORFEO, EM VA AGRADAR MOLT PERQUÉ VAIG PODER COMPARTIR AQUESTA ESTONA FEN L’ACTIVITAT CONJUNTA AMB LA JÚLIA, BALLAN, CANTAN I TAMBÉ VAM RIURE MOLT.
    DOFINS, OS ANIMO A QUE CADA DIA QUE FEU ORFEO OS DIVERTIU MOLT.

    ADEU DOFINS.

    MARGA.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *