LLAVORER Publicat el 22 febrer 2011 per malmeid2 AVUI HEM SEMBRAT LLAVORS DE TOMÀQUET. CADA PARELLA SERÀ L’ENCARREGADA DE CUIDAR EL SEU POTET.
M’ha agradat molt sembrar llavors i regarles amb la meva ampolleta.
Dofins, cuideu bé les llavors que així les podrem plantar a l’hort i fer un pa amb tomata.
Petonets
m’agradaria que surtin tomates vermells com una flama.