Bé, ja veiem que sou tots uns artistes i que a més heu après moltes coses de l’arc de sant martí. Enhorabona a tots pel recull de fitxes que heu anat fent durant el primer trimestre. Una abraçada
Bé, ja veiem que sou tots uns artistes i que a més heu après moltes coses de l’arc de sant martí. Enhorabona a tots pel recull de fitxes que heu anat fent durant el primer trimestre.
Una abraçada