Sortida Viladomiu

apropatalriu2

El dimecres  dia 6 d’octubre els alumnes de Cicle Superior vam participar en els tallers ambientals “Descobreix els tresors del riu LLobregat”.

Aquí podreu veure un seguit de fotografies de les diferents activitats que vam fer durant la sortida.

Coneixem Paraguai

Com que aquest curs fem un nou projecte d’intercanvi, els alumnes de 6è del CEIP Gironella hem decidit aprendre més sobre el país amb el qual compartirem experiències: Paraguai.

Tota l’escola ha escollit el nom d’un element característic del Paraguai, ja sigui un riu, un animal o una comunitat d’habitants, per a la seva classe.

Per saber-ne més, hem buscat informació per conèixer aspectes característics de la cultura, la societat, la geografia, la fauna, la flora, l’economia i altres aspectes generals del país. Ho hem fet amb grups de treball: buscant informació, seleccionant-la, redactant-la, col•locant-la en murals i finalment exposant-la en veu alta.

De tot aquest esforç n’ha sortit el muntatge que podeu veure a continuació.

Esperem que us agradi molt i que descobriu Paraguai.
La classe de Gua’a hovy.

Coneixem Paragui from gironella1998 on Vimeo.