Avui, els de Cicle Inicial, hem anat d’excursió a la Font de l’Esquella. Els de segon treballen un projecte que es diu “Cavernicoles” i ens han invitat a visitar una cova per fer-nos a la idea com vivien els nostres avantpassats de l’edat de pedra.
Encara que el dia no era el més apropiat, ja que el temps no acompanyava massa, hem passat calor fent la caminada i ha estat una excursió molt enriquidora on hem aprés moltes coses.
Una de les coses que hem aprés ha estat que “la Font de l’Esquella rep el seu nom del soroll que es sent continuament en caure aigua i que recorda el d’una esquella. Ens ho ha explicat el sr.Clua que ens ha fet de guia en la visita. Aprofitem aquestes pàgines per agrair-li l’amabilitat.
Després hem anat a dinar a l’ermita
Les fotos us ajudaran a compartir amb nosaltres el que hem gaudit del dia.
em va agrada molt l’excursio i les explicacions d’Ascen i el senyo del mas.
Malgrat el fred, els nens i les nenes no en van tenir i s’ho van passar d’allò més bé pel camp.
Pol Cervelló Estela i Montse
L’EXCURSIO VA SER MOLT DIVERTIDA. GRACIES A TOTS.
EMMA ESTELA RIPOLL