PADRINS DE LECTURA

PADRINS  DE LECTURA

repartint-els-llibres- llegint-02

Per segon any consecutiu, els alumnes de Cicle Superior s’han fet padrins de lectura dels alumnes de Cicle Inicial.
Cada setmana (començant el 2n trimestre) els alumnes grans fan llegir els petits durant uns 20 minuts.
Durant aquesta activitat els padrins han de vetllar que es realitzin correctament les activitats següents:
– Pronúncia dels fonemes
– Comprensió de totes les paraules
– Entonació de les frases
Els mestres responsables vetllaran perquè tohom en pugui treure el màxim profit.
És una activitat que té com objectiu bàsic millorar el nivell de lectura dels alumnes del CI, però que reporta molts beneficis a tots,entre els quals cal destacar la relació internivells dels alumnes.
En acabar-se aquesta activitat tots els implicats respondran una petita enquesta a fi i afecte de poder introduir millores en cursos vinents.