SORTIDA A LA PEDRERA P5 B
0
El dimecres 26 de març els alumnes de P5 vam visitar la casa Milà al passeig de gràcia de Barcelona. Ens van ensenyar els racons secrets de la Pedrera i ens van explicar moltes coses del senyor Antoni Gaudí. També ens van ensenyar la técnica del trencadís i cada nen va fer el seu propi trencadís. Va ser un dia rodó!!!
TALLER D’ALIMENTACIÓ
0Avui els alumnes de P5 A i B hem fet un taller en el que hem parlat de la importància d’una alimentació saludable.
Hem vist, olorat i tastat diverses fruites i ens ho hem passat molt bé.
Projecte El Roure 2014
0Aquí teniu les nostres mostres del projecte del Roure d’aquest any.
Esperem que us agradin!
FESTA DE CARNAVAL 2014
0El passat divendres 28 de febrer els alumnes i mestres de l’escola vam gaudir de la festa de Carnaval. Ens vam disfressar, vam ballar i vam fer molta gresca! Va ser molt divertit!
CARNAVAL
0La setmana passada els nens i les nenes de P3 vam viure el nostre primer Carnaval a l’escola.
Els missatgers del rei Carnestoltes ens van manar que dimecres portéssim un collar ben divertir i el dijous, el cap ben guarnit.
El divendres al matí vam fer un taller de maquillatge i a la tarda tots ens vam disfressar. Va ser molt divertit!!
Nit estelada de Van Gogh
0Què xulo!! 
Avui una part del grup de 5è ha acabat la rèplica de la nit estelada de Van Gogh. Estan molt satisfets de la feina que han fet. No ha estat gens fàcil!
Aquí us deixem unes fotos del procés de creació de la nit estelada.
Esperem que us agradi! 
JClic per treballar la separació de síl·labes
0Cliqueu sobre l’enllaç per obrir aquest JClic sobre la separació de síl·labes i els dígrafs. No us espanteu si us demana actualitzar el Java o descarregar el programa per obrir JClic. És segur.
http://clic.xtec.cat/db/act_ca.jsp?id=1262
ACCENTUACIÓ. Síl·laba tònica
0Cliqueu sobre aquest enllaç per anar a aquesta pàgina d’activitats de repàs sobre l’accentuació.
http://www.genmagic.net/lengua4/pape1.swf
Veureu que les normes per saber si una paraula és aguda, plana o esdrúixola també surten, amb la qual cosa resultarà més senzill.