RENTEM NINES

0

Els nens i nenes de P3 ens ho hem passat molt bé rentant nines.

TALLERS AL CICLE D’ INFANTIL

0
AQUEST TRIMESTRE S’HAN INCORPORAT ALS TALLERS ELS INFANTS DE P3. D’AQUESTA MANERA HI HA UNA MAJOR INTERACCIÓ ENTRE TOT L’ALUMNAT D’INFANTIL.
FEM IOGA, DISFRESSES, EXPERIMENTS, PLÀSTICA I JOC SIMBÒLIC. AQUÍ TENIU UNA PETITA MOSTRA PER TAL QUE VEIEU COM ENS HO PASSEM DE BÉ.

LA MONA DE PASQUA DE P4

0

Les mones de pasqua de tercer

0

L’últim dia abans de les vacances de Setmana Santa vam fer les mones, les vam decorar i exposar al patí. Van quedar bonissimes, per llepar-se els dits. Sort que hi havien moltes, així fins i tot vam poder repetir!

Excursió al museu Termalia

0

Dins del projecte de Picasso vam fer una excursió a Caldes de Montbui on vam visitar el museu Termalia i hi vam participar en un taller de màscares.

What are you wearing?

0

At English the 3rd grade students have learnt to explain how they dress.

A la classe d’anglès els nens i nens de tercer hem aprés a dir com ens vestim.

0

Els nens i nenes de P3 hem anat a la granja de Palaudàries.Hem vist molts animals i també els hem pogut tocar!

Els alumnes de 4t visiten el Teatre-Museu Salvador Dalí de Figueres!!

Reporter: Junior Lacruz de Oliveira
Dijous 19 de març del 2015
Visita al Museu Dalí
Els alumnes de quart han anat al museu del Salvador Dalí i diuen que han vist molts quadres i que els va agradar molt. Us en informem ara en les noticies…

Els nens i nenes de quart el dia 10 de març van anar a Figueres per veure el museu de l’ artista Salvador Dalí. Diuen que va ser molt curiós  ara us explicarem el que ens han dit els nens i nenes de quart.
Pol: M’agrada molt, ha sigut molt interessant!
Mia: El quadre que més m’agrada ha estat el de la Gala.
Mikel:Jo recomano anar a aquest museu, sabràs molt de la vida de l’artista.
També diuen que van fer una activitat molt divertida d’ explicar quadres al final de la visita.
Vaja, no sabia que seria tant interessant!
Si voleu veure alguns quadres de Dalí entreu a la pagina web: www.museusalvadordalifigueres.com.

SORTIDA A LA FUNDACIÓ JOAN MIRÓ

0

El dimarts dia 10 de març, la classe dels taurons vam anar a visitar la Fundació Joan Miró. Vam veure algunes obres d’aquest artista i la monitora del museu ens va explicar aspectes molt interessants que ens serviran per aprofundir en el coneixement de la seva obra.

TALLERS P4 I P5

0

Els tallers que vam realitzar al primer trimestre van ser: llum i foscor, plàstica, construccions i experiments. Aquest segon trimestre continuem amb ioga, experiments, ombres i parlem. Ens agrada molt que arribi el dijous a la tarda per a gaudir i aprendre!!