What are you wearing?

0

At English the 3rd grade students have learnt to explain how they dress.

A la classe d’anglès els nens i nens de tercer hem aprés a dir com ens vestim.

0

Els nens i nenes de P3 hem anat a la granja de Palaudàries.Hem vist molts animals i també els hem pogut tocar!

Els alumnes de 4t visiten el Teatre-Museu Salvador Dalí de Figueres!!

Reporter: Junior Lacruz de Oliveira
Dijous 19 de març del 2015
Visita al Museu Dalí
Els alumnes de quart han anat al museu del Salvador Dalí i diuen que han vist molts quadres i que els va agradar molt. Us en informem ara en les noticies…

Els nens i nenes de quart el dia 10 de març van anar a Figueres per veure el museu de l’ artista Salvador Dalí. Diuen que va ser molt curiós  ara us explicarem el que ens han dit els nens i nenes de quart.
Pol: M’agrada molt, ha sigut molt interessant!
Mia: El quadre que més m’agrada ha estat el de la Gala.
Mikel:Jo recomano anar a aquest museu, sabràs molt de la vida de l’artista.
També diuen que van fer una activitat molt divertida d’ explicar quadres al final de la visita.
Vaja, no sabia que seria tant interessant!
Si voleu veure alguns quadres de Dalí entreu a la pagina web: www.museusalvadordalifigueres.com.

SORTIDA A LA FUNDACIÓ JOAN MIRÓ

0

El dimarts dia 10 de març, la classe dels taurons vam anar a visitar la Fundació Joan Miró. Vam veure algunes obres d’aquest artista i la monitora del museu ens va explicar aspectes molt interessants que ens serviran per aprofundir en el coneixement de la seva obra.

TALLERS P4 I P5

0

Els tallers que vam realitzar al primer trimestre van ser: llum i foscor, plàstica, construccions i experiments. Aquest segon trimestre continuem amb ioga, experiments, ombres i parlem. Ens agrada molt que arribi el dijous a la tarda per a gaudir i aprendre!!

CARNAVAL A P3

0

Aquest ha estat el nostre primer carnaval a l’escola. Ens ho hem passat genial!

CARNAVAL

0

La Classe dels taurons hem celebrat la setmana de Carnaval amb molta gresca i alegria. Tots hem fet cas de les consignes del rei Carnestoltes i finalment divendres vam sortir a la rua amb les nostres disfresses ben boniques acompanyats dels nens i nenes de segon curs. La rua ha estat un éxiit !!!!

Racons de motricitat fina

Esmorzar col·lectiu de Nadal a 3r

0

L’últim dia abans de les vacances de Nadal els nens i nenes de 3r vam fer un esmorzar de Nadal. Cadascú va portar un ingredient i entre tots vam preparar canapés. De postres el Tió ens va cagar turrons i neules. Mireu que bé ens ho vam passar!

Sortida a Can Pou

0

Els nens i nenes de primer hem anat a Can Pou i hem trobat molts bolets!