ACOMIADAMENT P5A

SORTIDA BIBLIOTECA

LA JÚLIA ENS VISITA

0

La nostra ex companya Júlia ha vingut a l’escola a fer-nos una visita, ens ha agrada’t molt tornar a veure’t i et trobem a faltar. Una abraçada de la classe dels lleopards!

La tieta Adela ve a visitar-nos!

0

Aquest matí ha vingut una persona molt especial a la classe de 5è.

LA TIETA ADELA!

Font: Baula.com

Ens ho hem passat d’allò més bé escoltant les historietes de la tieta.

Els nens/es de la classe t’agraeixen que hagis passar per l’escola. Una abraçada!

Rainbow Loom a 5è

0

La creació de figures a través de les gomes

Aquí teniu la mostra de figures fetes per alguns alumnes de la classe. Són fantàstiques!

Els nens/es de la classe s’ho han près amb ganes i han acceptat el repte que els hi vam proposar fa un temps. Crear figures com les que vam veure en uns vídeos.

El resultat és el següent; hi ha de tot!

Podeu deixar un comentari si ho voleu.

Més endavant farem les fotos dels guanyadors del premi!

LA MONA

0

L’últim dia de classe abans de les vacances de Setmana Santa cada curs va fer la mona de Pasqua.

A la tarda les vam exposar i  vam berenar tots junts al pati de prImària.

TALLERS INTERCICLE

0

La classe del conills hem començat a fer tallers amb P4 i P5.
Cada dijous a la tarda ens barregem amb els nens i les nenes de P4 i P5 i realitzem diferents tallers:
Disfresses, Joc simbòlic, Jocs de Taula, Jocs d’aigua, Mou el cos i Pintura.
Ens agrada molt compartir experiències amb els més grans del Parvulari!!

Excursió al riu Tenes i Besòs

0

El dimarts passat 1 d’abril. 5è i 6è va anar a Riells del Fai.

Després d’esmorzar vam baixar fins el riu per fer un treball sobre la vida d’un riu. Vam veure el riu Tenes que neix a les muntanyes que estan a prop d’allà, després s’ajunta amb el Congost i forma el riu Besós. Vam poder veure com està l’aigua, mesurar l’amplada i la fondària, prendre la temperatura de l’aigua, calcular la velocitat i el que més ens va agradar… posar-nos al riu per buscar alguns animalets que viuen a l’aigua! L’aigua estava una mica freda però les ganes de fer l’activitat i també el bon temps, va fer que ràpidament ens passés el fred.

A la tarda vam anar a la desembocadura del riu Besós a Sant Adrià, vam agafar mostres d’aigua i les vam comparar amb les que portàvem del Tenes.

Amb la comparació de les mostres del curs alt i desembocadura, vam arribar a la conclusió de que l’aigua a la part alta és més neta que a la desembocadura. Sobretot pel que fa a “caques i pipis” i a detergents. Cap d’ells va voler posar el peu dins l’aigua al curs baix del riu!

Ens ho vam passar d’allò més bé i vam aprendre moltes coses. Aquí teniu una mostra de la primera part de la sortida a Riells del Fai.