Decorate the Christmas tree

1

Here you’ve got the song we’ll sing in the concert so you can practice at home.

ELS TIGRES AL ZOO

0

El dia 28 d’octubre els alumnes de P5 vam anar d’excursió al zoo. Vam veure molts animals, vam jugar, vam veure l’espectacle dels dofins i vam aprendre moltes coses interessants dels tigres.

CLUB DE LECTURA 6È

0

Els alumnes de 6è hem estat treballant de manera col·laborativa a través del web Padlet. En aquest web, tots els alumnes han recomanat un llibre de lectura als seus companys/es.
El resultat ha estat fantàstic!Ens han entrat moltes ganes de llegir!
Aquí teniu els llibres recomanats pels més grans de l’escola.

Perdoneu per les faltes, és un treball fet pels alumnes que hauran de revisar ells mateixos més endavant.;)

Learning the abc

Dear students,

here is a video we sing in class, so you can practice at home.

XXX

HISTÒRIES DE QUAN ÉREM PETITS

0

A la classe de 6è hem estat treballant la narració en 1a i 3a persona.

Voleu escoltar les narracions?

Tots ells ens han explicat històries que els hi van passar quan eren petits.

No perdeu detall!

Endevinalles a 3r

0

Voleu escoltar les endevinalles que han fet els nens de 3r?

A veure si endevineu quina d’aquestes imatges pertany a el que ens estan explicant!

Fes clic a Play!

El túnel del terror de 6è

0

El divendres passat, els nens/es de 6è van preparar el seu particular túnel del terror pels seus companys/es de 3r,4t i 5è.

Aquí teniu una mostra del que van viure els més grans de l’escola!

Autumn leaves are falling

0

A la classe de plàstica estem aprenent aquesta cançó:Imatge de previsualització de YouTube

SORTIDA A L’AQUARIUM

0

El dijous 25, la classe dels taurons vam anar d’excursió a l’Aquarium de Barcelona.
Vam veure molts peixos diferents, però els que més ens van impressionar van ser els taurons.
Ens ho vam passar molt bé!!

LA CLASSE DELS TAURONS

0

Ja fa més d’un mes que hem començat el nou curs i us volem ensenyar algunes de les activitats que fem a la classe. Esperem que us agradin!!