Monthly Archives: gener 2016

TWO LITTLE DICKY BIRDS

The students of Year 1 and Year 2 have said this rhyme called “Two little dicky birds”. We hope that you like it!

Els alumnes de 1r i 2n van dir aquesta rima anomenada “Two little dicky birds”. Esperem que us agradi!

 

PER NADAL, NADALES

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

Aquí us deixem un recull de les fotografies que es van fer durant la representació teatral “Per Nadal, nadales”. Va ser tot un èxit!!!

PROJECTE DELS DINOSAURES

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

Els/les alumnes d’educació infantil han estat treballant el Projecte dels dinosaures durant aquest primer trimestre. Tots/es els/les alumnes han estat molt motivats/des des del primer moment que es va començar a treballar entorn aquest tema tant meravellós i durant tot aquest trimestre han gaudit moltíssim aprenent moltconceptes sobre els dinosaures: com eren, què menjaven, com es desplaçaven, els seus noms, etc.

Així doncs, van pensar que podrien explicar tot allò que havien après sobre els dinosaures als/a les companys/es de l’escola. Però abans… havien d’organitzar una mica tot allò que sabien i assajar el què diria cadascú. En aquest vídeo, podreu observar com van assajar a la seva classe.

Finalment, els/les alumnes d’infantil van realitzar una presentació oral davant de tota l’escola explicant-nos el què havien après sobre els dinosaures. Ens vam quedar bocabadats de tot el què sabien!!! Ho van fer molt bé!!!