Daily Archives: 8 octubre 2015

DISFRUITA-LA!

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

El passat divendres dia 2 d’Octubre es va celebrar el 10è aniversari de la gran festa de la fruita “Disfruita-la” a Mollerussa i nosaltres no ens ho vam perdre.

Ens ho vam passar d’allò més bé!!! Vam cantar i ballar la cançó de “Disfruita-la xic”, vam riure, vam jugar amb globus gegants i, sobretot, vam menjar fruita!!!
A més a més, ens van donar una carmanyola com a obsequi per a què puguem posar la fruita per esmorzar o berenar.


Aqui us deixem algunes de les fotografies que vam fer durant la gran festa de la fruita.


Si voleu descarregar la cançó de “Disfruita-la xic” o si voleu més informació sobre “Disfruita-la”, podeu consultar la seva pàgina web: http://disfruitala.blogspot.com.es/