Carnaval 2014

Aquest curs  hem escollit com a tema de l’any  “L’època romana”,  per això els nens i nenes de l’escola han realitzat disfresses relacionades amb aquest tema:

• P3, P4 i P5 disfressa de Neptú
  • 1r i 2n disfressa de soldats
  • 3r disfressa de gladiadors
  • 4t i 5è  disfressa d’emperadors i emperadrius

El carnestoltes va arribar el dilluns 24 de febrer i dues ordres ens va donar: el dimecres havíem d’anar a escola amb guarniments al cabell  i el dijous ens havíem de posar una sabata de cada manera.

El dijous 27 de febrer  vam organitzar un taller per tal que cada nen  preparés el seu entrepà de botifarra o pernil. Grans i petits vam treballar plegats. Tots junts vam anar a esmorzar i jugar a la pista.

El divendres 28 de febrer vam celebrar la festa del carnaval.  Vam fer la rua per Maspujols  disfressats  i acompanyats per pares, amics  …. Després d’una petita guerra de confeti vam anar al Casal per ballar amb el grup d’animació Escalivada …

El dimecres 5 de març vam acomiadar i cremar al Carnestoltes.