Les normes de la rotllana

La setmana passada vam enllestir, amb l’ajuda de l’ordinador, les normes de la rotllana. El procés que vam seguir va ser:

1. Conversa sobre les normes que hem de complir a la rotllana (estona de conversa i rutines: passar la llista, mirar el temps, posar la data, etc.) pel seu bon funcionament

2. Fotografies de cada norma en positiu (el que s’ha de fer) i en negatiu (el que no s’ha de fer)

3. Escriptura de la norma al racó de l’ordinador.

4. Imprimir el document i posar un gomet verd (norma bé) o vermell (norma malament) al quadrat de cada foto

I aquí teniu el resultat final:

Sóc jo

L’any passat, a P3, vam començar el treball de la figura humana a partir del dibuix d’un mateix. Cada 2 mesos aproximadament, ens dibuixem, de manera que quan acabem P5, tindrem un àlbum on es veurà l’evolució en el dibuix i tot el que hem aprés durant 3 anys. Aquests són els “Sóc jo” de febrer.
Oi que ens assemblem?

Les ordres del Rei Carnestoltes

Divendres va arribar el Rei Carnestoltes a la nostra escola. Els seus missatgers van passar per les classes comunicant com haviem de venir dilluns: els nens disfressats de mames i les nenes de papes.

Dimarts, ens vam convertir en animals venint a l’escola amb la cara pintada. Hi havia gats, gossos, papallones, dracs, zebres, lleons, tigres, ratolins, etc.

Dimecres portàvem una sabata de cada i la roba del revés.

Dijous gras, tots amb el pijama

I divendres, amb el cap ben decorat