MOLTÍSSIMES FELICITATS !!!

Moltes Felicitats a tots els nois i les noies que heu participat als concerts de l’Aplec de la Salut 2008.

Heu treballat molt durant el 2n trimestre preparant les dues cantates i això s’ha notat en el resultat.

Per les famílies que no ho sabeu els alumnes de 2n i 3r han cantat la cantata “El ratolí electrònic” d’en Ricard Gimeno i els alumnes de 4t,5è i 6è han interpretat la cantata “Adultus” de l’Alfonso de Vilallonga.

Aprofito per demanar-vos que si els pares/mares… han fet fotografies dels concerts m’ho dieu així jo les podré penjar al nostre bloc.

Però això no s’ha acabat perquè els nois i noies de 6è ja s’estan preparant per fer de pirates el proper dilluns 2 de juny dins de l’espectacle de Cantània a l’Auditori de Barcelona on interpretarem “El motí” d’en Josep Vila.

No patiu que ja us ho explicarem !!!

fotoFotofoto