TOQUEM INSTRUMENTS AMB L’ALFONS, PARE DE LA BRUNA I LA QUERALT.

LA ÚLTIMA SETMANA DE CURS ELS ALUMNES D’EDUCACIÓ INFANTIL I CICLE INICIAL VAN PODER VEURE I TOCAR DIFERENTS INSTRUMENTS D’ARREU DEL MÓN QUE HA RECOLLIT L’ALFONS. ELS ALUMNES VAN ANAR TRIANT UN INSTRUMENT, DESPRÉS L’ALFONS ENS DEIA EL SEU NOM, COM ES TOCAVA… I DESPRÉS ALGUNS VOLUNTARIS VAN PROVAR DE TOCAR-LOS. ENS VA AGRADAR MOLT. MOLTES GRÀCIES!!!

TREBALLEM A L’HORT!

UN COP FET L’HORT, HEM ANAT A COMPRAR PLANTER I HEM SEMBRAT PASTANAGUES I HEM PLANTAT TOMATES, ENCIAMS, CEBES, PEBROTS I ALBERGÍNIES.

AHHHH! I HEM TINGUT UNA GRAN SORPRESA, ELS PARES D’EN MARTÍ I EN GRAU MIÑANA ENS HAN REGALATA EINES DE LA SEVA BOTIGA PER CUIDAR L’HORT.

ARA ENS TOCA CUIDAR-LO MOLT I TREURE’N MOLT DE PROFIT!

CLIQUEU DAMUNT LA FOTO PER VEURE TOT L’ÀLBUM.

ANEM A VEURE L’ALCALDE!

PER TAL DE DUR A TERME EL PROJECTE DE L’HORT, HEM CREGUT NECESSARI PODER TENIR-NE UN PER PRACTICAR, I ENTRE TOTS I TOTES HEM ESCRIT UNA CARTA A L’ALCALDE I LI HEM ANAT A PORTAR.

ES VA APROFITAR LA SORTIDA PER ANAR A DIVERSES BOTIGUES DEL POBLE A COMPRAR VARIES COSES QUE NECESSITÀVEM PER TREBALLAR. UNA DE LES ACTIVITATS ERA FER PA AMB TOMATA I DESPRÉS DE COMPRAR-LO ENS EL VAM MENJAR PER ESMORZAR.

JA TENIM PROJECTE!!!

ESTRENEM TRIMESTRE I TAMBÉ PROJECTE. HEM DEDICAT LA PRIMERA SETMANA PER ESBRINAR LES MOTIVACIONS DELS/LES ALUMNES.
AL JARDINET HI HAVIA VARIES PISTES PER DESCOBRIR EL NOM DEL NOSTRE PROJECTE. HEM TROBAT MOLTES TARGES AMB FOTOS I NOMS DE VERDURES I ELS HEM RELACIONAT.
FINALMENT HEM DESCOBERT QUE EL PROJECTE QUE REALITZAREM SERÀ EL DE….

L’HORT!!!

ANEM A LES COVES PREHISTÒRIQUES!

PER ACABAR EL PROJECTE DE LA PREHISTÒRIA, QUE HEM TREBALLAT AQUEST SEGON TRIMESTRE, ELS NENS I NENES D’ED. INFANTIL HEM ANAT D’EXCURSIÓ A LES COVES PREHISTÒRIQUES DE SERINYÀ. HEM FET UN TALLER DE PINTURA RUPESTRE I HEM APRÈS UN MUNT DE COSES. PER DINAR, HEM ANAT A L’ESTANY DE BANYOLES. HA ESTAT MOLT DIVERTIT!

CLIQUEU DAMUNT LA FOTO PER VEURE TOT L’ÀLBUM

HA ARRIBAT LA PRIMAVERA !!

El passat dia 2 d’abril algunes alumnes de 6è vam anar a l’aula verda amb les nenes i nens de P-4 i P-5, a explicar  com es reprodueixen les plantes.

Vam  fer grupets de tres petits i una de nosaltres, cada grup feia unes activitats a través d’unes seqüencies temporals que havíem preparat durant el 1r trimestre sobre la reproducció de les plantes. Després vam acompanyar als petits al pati i allà vam  plantar llavors de cigrons i fesols.

Creiem que els va agradar molt i nosaltres també ens ho vam passar super bé!

ALUMNES DE 6è: Aina, Ona, Neus, Jashanpreet, Assetou i Júlia G.