Projecte d’escola

Curs 2015-2016

Projecte: L’oli d’oliva de l’Empordà

Durant aquest 2n trimestre tots els alumnes de l’escola treballarem el projecte ” L’oli d’oliva de l’Empordà “

Bases del concurs de fotos

– Del 12 de gener fins al 26 de febrer hi ha el termini per presentar les fotografia pel concurs “l’oli d’oliva”.

– Totes les fotografies presentades s’exposaran a l’entrada de l’escola. Cal que al darrera de la fotografia hi hagi el nom i cognoms de l’alumne i el curs.

– Les fotografies presentades han d’estar relacionades amb el tema “l’oli d’oliva”.

– Cal que les fotografies estiguin fetes pels propis alumnes, però no hi poden sortir persones.

– La mida de la fotografia és lliure.

– Poden estar impreses en full de paper o en paper fotogràfic.

Esperem que us hi animeu i que participi el màxim d’alumnes.

Curs 2012 – 2013

Aquest any tots els alumnes de l’escola fem el projecte de les cultures. Els alumnes d’educació infantil treballarem les cultures anglesa, gambiana i sud-americana.

Aquí teniu un llibre digital per anar seguint el nostre treball: