TALLER DE MARQUETERIA

El dimecres 6 de juny a la tarda, els alumnes de cicle mitjà vam rebre una visita, va venir l’Aleydis, la mare de l’Adriana i ens va ensenyar a serrar amb serres de marqueteria. Al principi alguns alumnes teníem por, però desprès vam veure que no passava res i va ser molt divertit.

Moltes gràcies Aleydis  😆

Cliqueu la imatge i veure com ho vam fer de bé!

CONCURS ENIGMES

DE QUIN LLOC ES TRACTA?

Aquesta setmana els enigmes estan relacionats amb llocs emblemàtics de cada província. Busca i investiga de quin lloc es tracta cada fotografia i de quina província són.

Molta sort i bona cerca  🙂

Publicat dins de General | 1 comentari

FIRA MATEMÀTICA

El dijous 17 de maig al matí, els alumnes de cicle mitjà hem participat de l’activitat Fira Matemàtica, que es realitza a Olot i està organitzada pel CRP de la Garrotxa conjuntament amb les escoles de la comarca.

Allà els alumnes, repartits ens grups barrejats de diferents escoles han pogut passar per les diferents taules i jugar a deu jocs diferents, resolent enigmes, calculant, fent servir la lògica i el raonament… ha estat un matí divertit i entretingut.

Publicat dins de General, Sortides | Deixa un comentari

ENS VISITA LA ROSA CATALINA

El divendres 20 d’abril, a la tarda vam rebre una  visita. Va venir la Rosa Catalina, la mare de la Jana Bosch i ens va ensenyar què és l’Scrap, una tècnica plàstica, i amb ella vam fer un regal de Sant Jordi, un punt de llibre.

Vam passar una tarda molt divertida.

Moltes gràcies Rosa  😆

BONA DIADA  A TOTHOM!

Cliqueu la foto i veureu com hem fet el taller d’Scrap!

Publicat dins de General | 1 comentari

LA LLENGUA DE SIGNES

Avui, 18 d’abril ens ha visitat la Mari Velasco, la mare d’en Roc i ens ha ensenyat l’idoma de la llengua de signes. Hem pogut practicar el nostre nom i desxifrar una carta.

Entreu a mirar el vídeo i veureu que ve que ho fem.

Moltes gràcies Mari.   😆  😆

[youtube width=”525″ height=”444″]https://youtu.be/yTKY_KAU0lE[/youtube]

ACTIVITAT DE NATURA: “LA LLÚDRIGA”

Els alumnes de cicle mitjà i cicle superior, del 21 al 23 de març, hem realitzat un taller de medi natural: “El retorn de la llúdriga”, organitzat per l’empresa FUNDESPLAI i subvencionat per la Diputació de Girona i l’Ajuntament de Castellfollit de la Roca.

El dimecres a la tarda, vam veure un vídeo sobre “la llúdriga”, el dijous vam fer una sortida de tot el dia, a riu Turonell, per tal d’analitzar-lo, sobretot l’aigua i l’entorn, per saber si és un lloc probable que hi pugui viure una llúdriga. L’activitat s’ha acabat el divendres al matí, fent les conclusions de les observacions.

Ha estat una sortida i un taller molt interessants. On hem pogut aprendre moltíssim sobre el nostre entorn i les llúdrigues.

Clica per veure el que hem fet!

LES MALALTIES I LA SALUT

El dijous 15 de març, ens han visitat dues mares, la Nuri Roca i la Laura Anglada i ens han explicat la importància de mantenir el cos saludable.

La Laura ens ha explicat com és l’Hospital d’Olot, lloc on ella treballa i la Nuri com es fabriquen les Vacunes i per què és important que ens vacunem.

Ha estat una tarda molt agradable i saludable.

MOLTES GRÀCIES PER VENIR!!  😆

cliqueu la foto per veure’n més

Publicat dins de Coneixement del medi, General | Deixa un comentari

VIA ÀNNIA: VIA ROMANA DEL CAPSACOSTA

El dilluns 22 de gener, els alumnes de cicle mitjà i cicle superior vam caminar per la Via Romana del Capsacosta. Vam començar el recorregut a Sant Pau de Segúries i vam baixar fins arribar a Sant Salvador de Bianya. Vam poder comprovar que els romans eren molt intel·ligents per construir carreteres…

Cliqueu la foto i veure lo bé que ens ho vam passar

LA LLUNA

El dilluns 18 de desembre vam rebre la  visita d’en Pep Ribas, el pare de l’Aniol i ens va venir a explicar coses molt interessants sobre la Lluna. Ens va agradar moltíssim.

Aquí us deixem imatges i vídeos.

Moltes gràcies Pep per les teves explicacions. 😆  😆

Publicat dins de Coneixement del medi, General | Deixa un comentari

PROJECTE ESPURNA

TREBALL PREVI: EXPERIMENTEM AMB TÈCNIQUES ARTÍSTIQUES

Durant els primers quinze dies de desembre hem estat experimentant amb diferents tècniques artístiques. Aquí us deixem tot el què hem fet amb el treball previ. Esperem que us agradi com a nosaltres ens ha agradat aquest treballs i les tècniques que hem practicat.

Si entreu a la pàgina del projecte espurna podreu anar veien què fan les altres escoles que també participen en el projecte. La nostra escola es troba dins del grup (PRIMÀRIA / SITES GRUP B)

Cadàvers exquisits

Publicat dins de General, Tutoria | Deixa un comentari