Lapbook del reciclatge

Els alumnes de cicle inicial hem realitzat treballs en grup del projecte que l’any passat vam iniciar sobre el reciclatge. Hem après a treballar en grup. I per finalitzar l’exposem a davant dels companys.

Publicat dins de General | Comentaris tancats a Lapbook del reciclatge

TREBALLEM EL PROJECTE DEL COS HUMÀ

Estem treballant el projecte del cos humà i ens hem pesat i mesurat a la classe, tot recordant les mesures corresponents.

Ens hem tret les sabates per saber el número de peu i també hem hagut d’investigar les etiquetes de la roba per saber la talla.

Avui ha semblat que estiguéssim al pediatre i ens ha agradat molt.

Publicat dins de General | Comentaris tancats a TREBALLEM EL PROJECTE DEL COS HUMÀ

L’EVA, LA MARE DE LA MARINA, ENS VA EXPLICAR UN CONTE!

El 1r trimestre l’Eva, la mare de la Marina, ens va explicar el conte d’en Teo i la seva família, perquè treballaven el projecte de la família.

Ens va agradar molt perquè després tots vam poder explicar alguna cosa de la nostra família!

Moltes gràcies !

Publicat dins de General | Comentaris tancats a L’EVA, LA MARE DE LA MARINA, ENS VA EXPLICAR UN CONTE!

Reglets i abac

Els alumnes de 1r de cicle inicial s’inicien a la desena a través dels reglets i l’àbac.

Mireu com treballem!

Publicat dins de General | Comentaris tancats a Reglets i abac