EL PARE DE L’ALEIX ENS VE EXPLICAR COSES DEL FUTBOL RELACIONAT AMB EL COS HUMÀ.

Aquest 3r trimestre com ja sabeu a l’àrea de medi, treballem el cos humà i parlem de l’esquelet, els músculs i els òrgans més importants.

En Toni ens ha explicat moltes cosetes relacionades amb el futbol i les parts que movem quan practiquem aquest esport, que és el més jugat de tot el món.

Moltíssimes gràcies Toni !

DISFRUTEM AMB EL FANG

EN JORDI I L’ESCALADA

En Jordi Casado ens visita avui dia 2-5-2018, ens fa un tastet de l’esport de l’escalada, ja que treballem aquest trimestre el projecte del cos humà.

Ens ensenya a fer nusos amb un tros de corda que ha regalat a cadascú i fins i tot hem escalat a l’escala de l’escola.

Moltes gràcies per tot, ens ha encantat !!!

VISITA DE L’ESCRIPTORA LIA BERTRAN A CICLE INICIAL

Avui dia 26 d’abril ens visita l’escriptora Lia Bertran autora i il·lustradora de diferents llibres.

El que ens presenta a nosaltres és: “El nen que no somreia mai” que fa poc que l’ha tret com a novetat i ja es troba a les llibreries per poder-lo comprar.

Un cop explicat el conte vam anar a l’aula i vam fer un taller de pintura comestible on vam pintar amb llet condensada i colorant. Ho vam provar i era boníssim.

Mireu com ens ho vam passar!

ELS ALUMNES DE 2N COMENCEM A UTILITZAR EL DICCIONARI

Per visualitzar les fotografies clica aquí.

LES PLANTES REMEIERES

EL PASSAT DIMARTS 10 D’ABRIL, ELS ALUMNES D’ED. INFANTIL I CICLE INICIAL VAM REALITZAR UNA SORTIDA DEL CAMP D’APRENENTATGE DE LA GARROTXA. AL MATÍ VAM FER TALLERS A LA TORRE MALAGRIDA I A LA TARDA  A SANT JOAN LES FONTS VAM PODER OBSERVAR UN MUNT DE PLANTES REMEIERES I LES SEVES PROPIETATS.

UN DIA PER GAUDIR I APRENDRE !!

PINTEM AMB ESPÈCIES

Per acabar el projecte de les plantes pintem amb espècies. Tota l’aula fa una olor impressionant ens ho hem passat genial!

Mireu les imatges.

MIREU COM TREBALLEM I ALHORA JUGUEM TOTS ELS LLOROS I ELS LLEONS !!!

EL NOSTRE HORT (projecte de les plantes)

Els alumnes de Cicle Inicial hem plantat plantes al nostre hort vertical,  hem sembrat llavors de plantes aromàtiques i hem plantat a unes jardineres una col lila, romaní i espígol.

ALUMNES D’EDUCACIÓ INFANTIL I CICLE INICIAL

Tots els alumnes d’Educació Infantil i Cicle Inicial  el passat dilluns vam anar a visitar la Jardineria Jaume, per tal d’iniciar el projecte del 2n trimestre que el treballarem conjuntament: Les Plantes Remeieres.