SORTIDA A LA GRANJA MAS LA COROMINA DE JOANETES

El passat divendres dia 12 de maig de 2017 realitzem una sortida que ens ha agradat molt a tots/es.

Visitem la granja de Joanetes que fan la llet ATO natura. Tenen quasi 425 vaques. Ens ensenyen com munyen les vaques i ens expliquen moltíssimes coses, com ara (quants litres de llet fa una vaca al dia, quants mesos tarden per néixer els vedells, el menjar que els donen, l’adob de seu hort…) a part fem unes activitats d’uns imans on hi havia les parts de la vaca, fins i tot ens regalen un iogurt que ens el mengem després de dinar i un envàs de la llet ATO.

A dinar vam anar al parc de St.Esteve de Bas.

La sortida no podia anar d’allò més bé. Cliqueu sobre la imatge. Gràcies.20170512_105421 (Small)

EXPERIMENTS

EXPERIMENTS AMB LLET DE VACA I COLORANT

I FOTOS DE COM PESEM AMB LA BALANÇA (ROMANA)

PER VEURE-HO CLIQUEU AQUÍ.GRÀCIES.

20170509_101433 (Small)

Projecte del poble i la comarca del 2n trimestre

Avui dia 5-5-2017 ens visiten els gegantons de Castellfollit:

BANYUT I PINET

Tots els alumnes de cicle inicial l’han portat un moment ens ho hem passat d’allò més bé!

A la classe després els hem dibuixat i la veritat quan portin l’àlbum dels projectes podreu veure quins artistes teniu a casa! 🙂

Podeu veure les fotos que hem fet, clicant aquí.

DSCN1332 (Small)

PROJECTE DE LA VACA

Com ja sabeu estem al 3r trimestre i hem iniciat el projecte de la vaca.
Comencem mirant un crani de vaca que ens l’ha portat l’Eva. La vaca l’havia matat fa uns 20 anys un llamp a dalt la muntanya, tots l’hem tocat i ens ha agradat molt, som tant valents que no hem tingut gens de por. Cliqueu la imatge per mirar les fotos.vaca

St. Jordi 2017 mireu els dracs!

Els alumnes de 1r i 2n han fet un drac per St. Jordi per regalar a casa. Aquest drac treu foc per la boca i si el bufen es mou el foc! Són uns artistes!!! 20170420_092115 (Small)

20170420_092213 (Small)

20170420_092240 (Small)

20170421_155635 (Small)

Els alumnes de cicle inicial fan un mural pel teatre

En motiu de la setmana literària hem estat treballant un conte de l’escriptor Josep Torrent que ens ha visitat el divendres dia 21 d’abril a la biblioteca. El conte original es diu el follet de la biblioteca i el nostre adaptat es diu: EL follet saberut de la biblioteca basàltica. Els nens i nenes de Cicle Inicial han pintat el mural que s’ha utilitzat per fer l’obra de teatre.
Mireu que preciós ens ha quedat!

Clica aquí per veure la foto.20170418_162728 (Small)

A L’AULA TREBALLANT EL PROJECTE DE MEDI

HOLA  !!!

Mireu els vostres fills com observen i toquen els diferents tipus de roques i sobretot el BASALT del poble.

A part, hem treballat el mapa de la Garrotxa i hi senyalem tots els seus pobles, però sobretot entendre i saber què és la llegenda d’un mapa. Quina feinada que hem tingut, sort que després l’hem retallat i enganxat a la fitxa.

OBSERVANT ELS MAPES DE LA GARROTXACLIQUEU DAMUNT L’IMATGE PER VEURE’N MÉS. GRÀCIES.

En Juli el picapedrer

Com ja sabeu anem realitzant el projecte de Castellfollit de la Roca i ens ho estem passant d’allò més bé.

Aquest any ens ha tocat fer unes pàgines de l’agenda de la Garrotxa per l’any vinent, als alumnes de cicle inicial, sortiran a aquesta agenda,  ja que treballem el poble hem pensat de fer una entrevista amb el Sr.Juli Hernández  un dels PICAPEDRERS d’aquí. Ens ha tractat d’allò més bé, li hem fet un munt de preguntes i en Juli ens les ha contestat totes!!!

Fins i tot ens ha portat a casa seva on té el seu taller i hem vist amb tot el que treballa, quines obres d’art!!!, i tot fruit de la seva IMAGINACIÓ.

És un gran restaurador de masies, ermites de l’alta Garrotxa i les seves escultures tant originals…en resum ens ha ENCANTAT.

Podeu clicar damunt de la fotos per veure’n més. 🙂

p1110704-small

Veiem l’erupció d’un volcà

A Cicle Inicial estem treballant el projecte de Castellfollit i la comarca de la Garrotxa, com a Olot hi ha molts volcans i  a l’aula n’hem fet un. Ha estat un experiment  que ens ha agradat molt! Hem provocat l’erupció d’un volcà i ens ho hem passat molt bé!

Mireu el vídeo clicant a la imatge:

cover

CELEBREM EL CARNESTOLTES AMB LES TIC