GRAN RECAPTE D’ALIMENTS – LA SOLIDARITAT

Els nens i nenes de 3r i 4t del Taller d’expressió escrita hem fet aquest escrit, que també es publicarà al 9 Nou del divendres 23 de desembre de 2016.

Esperem que us agradi!

ELS ALUMNES DE L’ESCOLA BELLPUIG DE SANT JULIÀ DE VILATORTA FEM DE VOLUNTARIS A LA CAMPANYA

“EL GRAN RECAPTE D’ALIMENTS”

Hola som els nens i nenes de 3r i 4t, de l’escola Bellpuig de Sant Julià de Vilatorta. Aquest mes de desembre estem treballant el valor de la Solidaritat dins el Projecte “10 anys 10 valors”. Vam convertir l’Escola en punt de recollida d’aliments de primera necessitat. Quan totes les famílies ja havien portat els aliments a l’escola, els nens i nenes d’educació Infantil i de 1r i 2n van fer la classificació dels aliments per tipus de producte i pes. Els alumnes de 3r i 4t van anar a les botigues del poble a recollir els aliments que la gent de Sant Julià hi havia deixat. Els alumnes de 5è i 6è van portar les caixes dels aliments recollits  al Rebost Solidari de Vic ( Creu Roja i Càrites) on vam poder veure de primera mà com funcionava.

Ha estat un experiència molt enriquidora, ens ha agradat ajudar a la gent que no té diners per comprar menjar. Estem molt orgullosos i contents d’haver fet aquesta feina. Amb la nostra col·laboració hem ajudat a la gent que més ho necessita, perquè trobem molt injust que uns tinguem tant i altres no tinguin ni per menjar.

MOLTES GRÀCIES