Els nens i nenes del cole han anat al teatre . Little Red

engles-1.JPG

Els alumnes des de P4 fins a 3r. Hem anat al teatre a veure “Little red”.

Ha estat una obra molt divertida i fins i tot hem participat fent de personatges juntament amb els actors de l’obra. Hem repassat vocabulari i hem cantat cançons.

La versió que hem vist de la caputxeta però era una mica diferent. El llop tenia molta gana i l’àvia li preparava l’esmorzar. La caputxeta era una nena molt trapella que al final ha demanat perdó per les seves entremaliadures.

Estudiem Van Gogh a P4

Els nens i nenes de P4 estem estudiant l’obra del pintor Vicent Van Gogh. Estudiarem obres relacionades amb els autoretrats i els bodegons (les flors i les sabates)

Per visualitzar l’activitat cliqueu a la foto pinten van gogh 1

L’escola ARRELS

L’escola ARRELS ha iniciat les seves activitats el setembre de 2007, amb un grup de nens i nenes de P-·3
L’oferta educativa per al curs vinent s’amplia significativament i serà des de P-3 fins a 3r. de Primària.L’escola ARRELS és una ESCOLA VERDA, una ESCOLA DE PAU i que POTENCIA LA RELACIÓ FAMÍLIA-ESCOLA.
Continue reading

CEIP ARRELS

Declaració de principis

ESCOLA VERDA

L’escola Arrels vol que els nens i les nenes creixin amb harmonia amb el món. Per això creiem important educar per a la sostenibilitat i amb una actitud responsable envers el medi que ens envolta.
Per aconseguir-ho treballem amb els alumnes tenir cura de l’hort, d’éssers vius, de potenciar un consum responsable i tenir hàbits saludables.
Reciclar i regenerar forma part del dia a dia a l’escola.

ESCOLA DE PAU

L’escola posarà tots els mitjans perquè els nens i les nenes creixin amb pau amb ells mateixos i amb el seu entorn.
L’escola treballa amb els alumnes l’adquisició de competències socials i per tant la millora de les relacions interpersonals, necessàries per relacionar-se millor amb les altres persones.
El treball sobre habilitats socials, la resolució de conflictes i la mediació verbal ens ajudarà a assolir aquest objectius.

per mes informació cliqueu AQUI