SOM-HI! RECURSOS DEL 30 DE MARÇ AL 13 D’ABRIL

Benvolgudes famílies!

Encetem la tercera setmana a casa i, per això, us volem proposar noves idees AL BLOC dels POPS per continuar treballant els temes de l’aula. A més a més, us volem donar altres informacions importants, ja que començarem a introduir algunes novetats, ja que això es va allargant. Al Dinàntia us hem explicat ben bé cada tema.

FEU UNA ULLADA, ÉS IMPORTANT!

1. Comencem a demanar-vos retorn d’algunes activitats. Al llarg d’aquesta setmana (30 de març-3 d’abril) ens heu de retornar via correu electrònic de la classe (classedelspops@gmail.com):

  • Les fitxes dels capítols 8, 9 i 10 del llibre “Els somnis de l’Aurèlia” (Podeu fer fotos)
  • Medi: Fer-nos arribar les preguntes que vau contestar la setmana passada sobre l’aparell locomotor.
  • Català: la descripció d’un personatge (podeu fer-ho a través d’una foto)

2. Dijous les tutores volem fer una videotrucada amb tots els nens i nenes i així ens veurem. Ja us informarem, via dinantia, dels detalls (plataforma i hora de la trobada).

3. Estem preparant l’aplicació del GOOGLE CLASSROOM per tal que la interacció de feines sigui més fàcil per a tots/es. Així, durant aquesta setmana, us enviarem la informació detallada, ja que cada alumne disposarà del seu correu i contrasenya. De moment, i en qualsevol cas, a partir d’avui ja podem estar en contacte a través del dinantia o del correu de la classe.

Sobretot, totes les feines que us hem anat proposant no són obligatòries i, de fet, volem que siguin una ajuda per a tots vosaltres, donat que estem vivint aquestes circumstàncies tan excepcionals.
A partir d’aquesta setmana per tal que es vegi un fruit de la feina realitzada us demanem aquest retorn per tal que mestres i alumnes en veiem la seva utilitat. Qualsevol dubte, inquietud, dificultat que pugueu tenir, comuniqueu-nos-la utilitzant les vies (ja esmentades) i entre tots/es buscarem la manera (solució, recurs,…) que ens sigui més idònia a tots/es.

 

AQUÍ TENIU MÉS RECURSOS:

1- CATALÀ (AQUESTA TASCA CAL FER-LA PEL 14 D’ABRIL)

Aquesta setmana treballarem la “Descripció de la meva habitació”. Per fer-ho:

1- Fes la comprensió lectora de la descripció d’una habitació
http://www.xtec.cat/sgfp/llicencies/200203/memories/ateruel/T8%20desc%20hab%20cl/T8%20Ipr.pdf 

2- Escriure la descripció de la teva habitació (pots fer el dibuix o hi pots posar una foto)

    -Per poder fer una bona descripció, primer contesta les següents preguntes:

A quin lloc del pis està la teva habitació? (a prop de l’entrada de casa, al costat del menjador,…)
Com és el teu llit? (alt, baix, petit, de fusta, de ferro,…)
Si hi ha cadires, coixins, catifes,… com són?, de quins colors?
Hi ha prestatges per posar-hi llibres? Com són?
Si hi ha calaixera, armari, tauleta de nit, escriptori, com són?
Què hi ha penjat a les parets? (quadres, pòsters, mapes,…)
Com és la finestra? Hi ha cortines o persiana?On dóna la finestra? (al carrer, al jardí, a una terrassa,…)

– Esborrany: Ara és el moment de començar a escriure la descripció seguint les preguntes que heu contestat abans.

**Recorda d’utilitzar connectors: Per començar, també, a més a més, tot seguit, en primer lloc, en segon lloc, pel que fa, continuant amb el que deia, ….

 

2- CASTELLÀ

Comprensión lectora “Las tres rejas”
http://www.ceiploreto.es/sugerencias/Comprension_lectora/segundo_ciclo/248/148/index.html

Comprensión lectora “Un rey de Babilonia”
http://www.ceiploreto.es/sugerencias/Comprension_lectora/segundo_ciclo/221/121/index.html

Comprensión lectora “El asno disfrazado de león”
http://www.ceiploreto.es/sugerencias/Comprension_lectora/segundo_ciclo/222/122/index.html

I además, queremos que trabajéis en la construcción de un texto introduciendo las palabras adecuadas: http://www.xtec.cat/~jgenover/cuento1.htm

 

3- ANGLÈS

Let’s practise ACTIONS AND CAN

GRAMMAR:
https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Modal_verbs/Can_or_Can’t_hk6230xe

https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/To_be_or_to_have/Animals_descriptions_mh6837zc

 

LISTENING:
https://www.chiscos.net/xestor/chs/teacher/b3u51/b3u5.html

GAMES:
https://www.chiscos.net/xestor/chs/teacher/b3u51/b3u5.html

https://www.chiscos.net/xestor/chs/teacher/b3u51/b3u5.html

https://www.chiscos.net/xestor/chs/teacher/b3u51/b3u5.html

https://www.chiscos.net/xestor/chs/teacher/b3u51/b3u5.html

 

SONG: Do you remember this song?

  1. https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Can_or_can’t/progress_check_unit_2_school_oxford_vq4924pd

  2. https://learnenglishkids.britishcouncil.org/es/songs/can-flea-climb-tree

READING:
https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Expressing_ability/Wild_animals_on47050ro

VIDEO:
http://www.koalatext.com/public/index.php/unitsv2/459

 


4- MEDI (
AQUESTA TASCA CAL FER-LA PEL 14 D’ABRIL)

Aquesta setmana teniu unes fitxes per contestar unes preguntes sobre els sentits, l’aparell locomotor i els ossos. 

 

5- MATEMÀTIQUES

Aquesta setmana volem que seguiu practicant amb les següents pàgines: 

CÀLCUL MENTAL: https://www.vedoque.com/juegos/juego.php?j=dados

FRACCIONS: http://www.educaplus.org/games/fracciones

 

TAULES DE MULTIPLICAR: https://www.tablasdemultiplicar.com/memoria.htmlhttps://www.arcademics.com/games/grand-prix

 

JOCS MATEMÀTICS (PERCEPCIÓ): https://www.youtube.com/watch?v=WpSkp7j84gI&feature=share&fbclid=IwAR0YGt0Gd6P3T7-QWb7TIu9DVWMFQwThmKxR0k7IX5kxE2Cg9W0BeBIrtLo

 

I… us deixem un repte, qui ho endevinarà?

 

6- MÚSICA

– Voleu practicar la percussió corporal?, doncs a veure si els seguiu:  
https://www.youtube.com/watch?time_continue=18&v=DtxrjBqmNV4&feature=emb_logo

– Percussió amb gots, ensenyada per nens/es: https://www.youtube.com/watch?v=Y6zBJz_Dj0s

 – T’atreveixes a cantar? Doncs prova el Karaoke: 

Frozen: https://www.youtube.com/watch?v=UmNWapitlVk

El pollito pío: https://www.youtube.com/watch?v=LkDYJiC5Cqs

Hakuna Matata: https://www.youtube.com/watch?v=hDy71mwX53Y

Minecraft: https://www.youtube.com/watch?v=ZmBND27ZaSU

 

7- VALORS

Aquesta setmana a Valors volem treballar la solidaritat. Sabeu què és?

“La cosa perdida”: https://www.youtube.com/watch?v=DR5c7Jybf6c

“El niño rico y el niño pobre”: http://www.ceiploreto.es/sugerencias/Comprension_lectora/segundo_ciclo/243/143/index.html

 

8- PLÀSTICA

Hem pensat que us aniria molt bé fer papiroflexia! Us deixem un link on podeu trobar moltes formes: https://www.youtube.com/user/juntinescanal/videos

 


9- EDUCACIÓ FÍSICA

Més propostes per a fer exercici.

– Joc d’Educació Física tipus joc de taula en català (interactiu, cal dau):
https://view.genial.ly/5e78c6d90fcfb90d9fa4dd48

– Joc d’Educació Física en castellà (totalment interactiu, no cal dau):
https://view.genial.ly/5e73b3c24aba9c1b7b82bc6c/game-muevetef

– Fitness amb el mestre d’EF Joe Wicks. Moltes nenes i nens del món estan fent exercici amb ell.  https://youtu.be/4wzoy_J3I_chttps://youtu.be/6v-a_dpwhro

Classes de Zumba Kids A ballar!
https://youtu.be/FP0wgVhUC9w

https://youtu.be/wheGAwTdrak

 – Just dance now: https://justdancenow.com/

 – Classes de ioga Per relaxar-se i posar-se forts i fortes
https://youtu.be/3bjggxDiXyk

https://youtu.be/jMOZz7GHaog

 

– Classes de Tai-txi Controla el teu cos i omple’l d’energia.
https://youtu.be/alCP5R3EFxA

https://youtu.be/cTAX57Fz9pM

 

  1. Altres coses divertides i entretingudes

– Receptes de cuina per gaudir amb la companyia d’un adult.
https://youtu.be/APwKkdxbvpE

https://youtu.be/vrpof_QQUe0

– Per crear les teves pròpies sopes de lletres:
https://www.educima.com/wordsearch.php
– Per crear mots encreuats:
https://www.educima.com/crosswordgenerator.php

 

Ja sabeu que ens podeu deixar comentaris!

US TROBEM MOLT A FALTAR

Abraçades, petons i ànims a tots/es!!!

 

Carme i Cristina

Aquest article ha estat publicat en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a SOM-HI! RECURSOS DEL 30 DE MARÇ AL 13 D’ABRIL

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *