Parc de Bombers de Mataró

Avui, les classes de Meduses i Pops hem anat a visitar el Parc de bombers de Mataró. Hem pogut veure els diferents camions, vestits que utilitzen, eines, utilitzar la mànega… i rebre una petita explicació de com actuar en cas d’incendi a casa. Ha estat molt interessant!

Els Reis Mags passen per l’Angeleta

Els Reis Mags també han passat per l’Angeleta Ferrer i ens han deixat dos jocs: el Karuba Junior i l’IQ Fit. Aquesta tarda els estrenarem!!

POPS. Amic Invisible ’22

Avui, a la classe dels Pops, hem celebrat l’Amic Invisible. Tots i totes les alumnes han pogut escollir un REGALET que han preparat amb molta il·lusió durant les setmanes anteriors. Hem passat una molt bona estona! Aquí teniu un recull d’imatges.

Activitats de Nadal

Aquí teniu les fotos i el vídeo de la cançó Nadal Jazz, interpretada per Meduses i Pops.
Bones Festes!

Concert de Nadal

Ahir, després d’uns anys força diferents, les famílies, alumnes i mestres de l’Angeleta Ferrer vàrem poder tornar a celebrar el concert de Nadal tots junts. Les classes de les Meduses i els Pops vam cantar la cançó ‘‘Nadal Jazz’’. Esperem que us agradés tant com a nosaltres.

Bones Festes!!

Cursa de Dictat

Hola famílies, la classe dels Pops us volem explicar la CURSA DE DICTAT que vam fer la setmana passada. Ho vam fer en Equips Cooperatius.

Hi havia penjats uns cartells a diferents llocs de la classe amb trossos d’un dictat que ja havíem preparat. Una persona de l’equip s’havia d’aixecar, anar a llegir una part del dictat i tornar a la taula, mentre una altre membre escrivia el que li deia el company i els altres components VIGILAVEN que ho escrivís correctament.

Aquí teniu un vídeo amb una part de l’activitat. Esperem que us agradi tant com a nosaltres!

Visita a la Biblioteca Popular

Hola famílies, la setmana passada la classe dels Pops vam anar a la Biblioteca Popular, darrera de l’ajuntament. Vam poder conèixer les parts i el funcionament de la biblioteca, ens van explicar com fer el préstec de llibres i vam poder mirar i agafar un llibre cadascú per portar-lo a l’escola. Us animem a tots i totes a anar a la biblioteca, fer-vos socis i sòcies per poder demanar llibres quan vulgueu. A nosaltres ens va agradar molt i ho vam passar molt bé!

Un dia dels Pops a l’escola

Bona tarda,

Aquí teniu el vídeo que es va projectar ahir a la reunió pedagògica i que mostra el dia a dia dels Pops a l’escola.

Una abraçada!

Tastet de fruites de la Tardor

Avui, amb motiu de la CASTANYADA, la classe dels Pops hem realitzat un tastet de fruites de la TARDOR. Hem pogut tastar algunes fruites que no coneixíem. Mmmmm, estaven boníssimes!!

Publicat dins de General | 1 comentari

Sortida al Port de Mataró

Ahir, els alumnes de Meduses i Pops vam poder gaudir de la primera sortida del curs. Vam anar al Port de Mataró a realitzar dues activitats. Una d’elles consistia en una explicació dels principals artròpodes de la zona i les seves característiques, incidint amb pops i meduses; l’altra activitat era una passejada amb vaixell per poder veure el litoral de Mataró des de dintre del mar. La climatologia ens va acompanyar en tot moment i ho vam poder passar molt bé!

Aquí teniu un petit recull d’imatges de la jornada. Esperem que us agradin.

Publicat dins de General | 1 comentari