Colònies a Llafranc

Us compartim un vídeo de les Colònies que vam gaudir recentment a Llafranc. És un recull d’imatges de les aventures que vam viure a la Costa Brava els nens i les nenes de cicle mitjà (Pops, Meduses, Taurons i Peixos Espasa). Van ser uns dies genials!

Fem dansa!

El passat 28 d’abril els nens i nenes de Pops i Meduses vam anar al Parc Central a gaudir de l’activitat “Fem Dansa”.

Aquí us deixem un tastet d’un matí genial!

Sant Jordi

El passat 25 d’abril vam celebrar Sant Jordi a l’escola. Vam fer uns tallers molt divertits, i vam gaudir d’uns fantàstics contacontes. A la tarda, vam celebrar els nostres tradicionals Jocs florals. Va ser un dia molt especial!

Ruta per Mataró

El dia 27 vam fer una ruta per Mataró. En Carles, que en sap moltíssim, ens va fer de guia i ens va explicar un munt de coses interessants. Vam començar pel carrer de Barcelona (antiga porta d’accés a la ciutat), vam seguir cap a les restes romanes de Can Xammar on també vam veure un tros de les antigues muralles. Vam seguir cap a la Plaça Gran, la plaça  Santa Maria, el Foment Mataroní i la Riera, on vam veure La cadira de l’alcalde, una escultura en honor a Josep Abril, alcalde republicà, executat al Camp de la Bota. Finalment vam visitar el pati de la presó on vam esmorzar i jugar una estona. Un matí ben enriquidor!

EL DIA DE L’EDUCACIÓ FÍSICA AL CARRER.

El passat 6 d’abril, amb motiu del dia de l’activitat física, les classes de 3r i 4t de l’escola, vam anar al parc a celebrar-ho fent una classe d’educació física la carrer.

Hi havia la majoria d’escoles de Mataró, érem un total de 1900 alumnes de Mataró.

Vam començar fent una classe d’educació física, amb jocs cooperatius, ajuntant-nos 3r i 4t i després vam anar al Parc Vell a fer una sessió de zumba.

Va ser un dia molt divertit.  I el millor, vam fer molta estona d’activitat física!! Si cliqueu a la imatge podreu veure un petit vídeo resum de la jornada!!

Publicat dins de General | Etiquetat com a | Deixa un comentari

English Day!

El dilluns 28 de març tots els alumnes de l’escola vam celebrar el nostre particular “English Day”, aprofitant la proximitat amb la festivitat de “Saint Patrick”. Vam fer diverses activitats a l’aula, jocs, cançons, danses, i fins i tot una Gimcana al pati de l’escola, i tot això fent servir l’anglès com a llengua vehicular.

What a wonderful day!

Museu del Cinema de Girona

El passat 22 de març els Pops i les Meduses vam visitar el Museu del Cinema de Girona. Vam aprendre moltes coses de la història del cinema, vam descobrir moltes curiositats i fins i tot vam fer el nostre propi curtmetratge fent servir la tècnica del “Stop-motion”. Va ser un dia d’allò més màgic!

Dijous gras

Aquesta setmana tots els alumnes i mestres de l’escola vam sortir d’excursió per celebrar Dijous Gras. Els nens i nenes de cicle mitjà vam anar a passar el dia a la Font Picant d’Argentona, i vam viure una jornada d’allò més especial i divertida.

Aquí us deixem un tastet de la sortida!

¿Qué tengo en el coco?

Des de l’àrea de castellà les Meduses han elaborat un joc que es diu ¿Qué tengo en el coco? En equips cooperatius han pensat i dibuixat un personatge que els agradés i l’han inclòs a les fitxes de joc ja establertes. Després cada equip ha escrit les regles del joc. El més diverit de tot ha sigut poder-hi jugar. Han passat una estona ben entretinguda! Ep! I al mateix temps han après a formular preguntes que es puguin respondre amb un sí i un no.

L’esquelet humà

Aquests darrers dies els nens i nenes de Meduses hem estat estudiant el cos humà. La darrera sessió vam observar ben de prop com és el nostre esquelet i vam fer un mòbil amb els diferents ossos que el conformen. Va ser una tarda divertida i interessant!