Una grup reduït d’infants, una taula amb papers, un pot amb una mica d’aigua, un pinzell i una paleta de colors d’aquarel·les seques. Sona música per deixar fluir els pensaments i navegar a través de la creativitat. L’infant explora, l’infant cerca el color per impregnar la seva capacitat artística en una cartolina blanca, intenta pintar tot apropant el pinzell a les aquarel·les i s ‘adona que no pot, no pinta, que el color d’aquestes no queda impregnat en ell, ni en el paper. Ho torna a intentar, observa l’entorn, busca la mirada de l’adult per tal que aquesta la guiï. Descobreix l’aigua, hi suca el pinzell i amb aquest pinta el paper. S’adona que és completament transparent, no pinta de color, pinta de mullena i desapareix quan s’asseca. Para, mira, pensa, observa, i com aquell que no vol, deixa que el pinzell moll toqui els cercles de colors de la paleta de pintures: ESTEM PINTANT AMB AQUAREL·LA!!
Us adjunto la música de MOZART que vam escoltar mentres treballavem!